{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Hjælp til gløderør {{forumTopicSubject}}

Jeg har arvet en kyosho bil med en gs 21 motor
Jeg havde den med i hobby forretningen for at købe det nødvendige til opstart af den, der fik jeg brændstof med 25 % nitro og os gløderør 8

Men de gløderør holder ikke længe det holdte i en tur og det andet i 3 ture.
er det forkert gløderør eller hvad skal jeg gøre.

Jeg har ingen forstand på brændstof biler, men da bilen var gratis kunne jeg ikke sige nej jo.........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til gløderør
  • #1   19. jul 2013 Hmm tja det lyder lidt som om at det er de forkerte rør du har fået. men det er et medium rør dog kunne det være du skulle prøve at købe nogle No. 7 og et par No.6 rør og se om en af de to skulle holde bedre.
    Her er noget du kan kigge på om du kan bruge det til noget ved jeg ikke men det er et forsøg værd.

    En anden ting du skal være meget opmærksom på temperaturen på motoren, den skal ligge på en 120-125 grader nede hvor gløderøret er skruet i topstykket. hvis den er meget varmere end 130 grader skal du gi den en federe blanding så den får mere køling og er den for kold skal du gøre blandingen mere mager. Dog kan det være den motor der godt må blive varmere når den køre optimalt det ved jeg ikke så lad os håbe der kommer nogen ind og ser dit indlæg som kender til netop en Kyosho GS21 som kan gi dig en 100% korrekt vejledning.

    Ellers find en klub der kan de hjælpe dig med at finde det rette rør og indstilling af motoren er jeg sikker på.


Kommentér på:
Hjælp til gløderør

Annonce