{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Problemer efter 10 min????? {{forumTopicSubject}}

Hej RCGalleri...
Jeg har et spørgsmål:D...
Når jeg er ude og sejle med min Northwestern båd Kan jeg sejle med den fint og uden problemer de første 8-10min men derefter begynder den at gå ud når jeg fx. gir den fuld gas eller hvis jeg køre halv gas og drejer samtidigt så går den ud, 2 sek senere kan jeg lige køre 10 sek igen og så gør den nøjagtigt det samme!! Da jeg så tog den op af vandet og åbnede lemmen ned til motor rummet var der lidt røg dernede og ander virkelig ikke hva det er??
1 Kunne det være en løs forbindelse?
2 Kunne det være at ledningerne vender forkert på motoren sårn bakkefunktionen faktisk er den man bruger til at køre fremad??
3 eller kan man bar ikke sejle i 8-10 min uden at den skal ind og holde pause? eller har i et andet bud på hvad det kan være vil jeg meget gerne høre fra jer, HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP!! VENLIG HILSEN MARTIN


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer efter 10 min?????
  • #1   24. jul 2009 uden og have kanon forstand på dette vil jeg prøve og udtale mig.... men alle er selvfølgelig velkommen til og rette mig hvis jeg tager fejl...:-). min holdning er at jeg syntes at mulighed nummer 2 der nævnes måske godt kunne være det der sker.....

  • #2   24. jul 2009 hehe altid dejligt med noget respons på spørgsmål:D.. Ja jeg har oz en mistankt til at det kunne være det fordi jeg mener at der stod i manualen at man skulle være opmærksom på at man vendet ledningerne ordentligt sårn at motoren ikke bliver overophedet:D.. Ville bare ikke mene at det skulle gøre en forskel på om den kørte den ene eller den anden vej, da det jo bare er en elmotor men det kan godt være der er forskel på en Rc motor??? ved det virkelig ikke... Andre forslag?? Bare fyr løs?? Tak

  • #3   24. jul 2009 Ku godt lyde som mulighed 2 ved fra min elbil at hvis jeg ikke får sat ankerpladen rigtigt på motoren så bakker den når jeg vil give gas til fremad så prøv at vende ledningerne og se hvad der sker

  • #4   24. jul 2009 Okay... men den sejler godtnok fremad når jeg trykker frem på fjernstyringen og bakker når jeg beder den om det.. men forstår bare ikke hvor det røg kom fra, måske motoren men det kan heller ikke passe man ikke kan sejle mere end 8-10min inden den brokker sig???

  • #5   24. jul 2009 nej det burde ikke kunne passe

  • #6   24. jul 2009 eller kan det være fordi der ikke er noget der køler motoren som fx. en lille blæser eller lign? det er jo ikk en særlig motor der ligger i den!!! Har virkelig ingen ide om hvorfor den gør som den gør:D..

  • #7   25. jul 2009 hvis det er bl motor så kan den godt begynde at hakke, når dit batteri er ved at løbe tør, det lyder også lidt som det, når du siger ved fuld gas eller når du drejer samtidigt, og 10min sejle tid lyder også som meget godt bud på batteri tid, dog uden jeg er nogen båd ekspert , men min rustler begynder også at hakke, og gå ud ved fuld gas når batteriet er ved at være fladt

  • #8   25. jul 2009 Det var også et godt bud Lars S!!!
    Men det forklare stadigvæk ikke røgen fra motor rummet?? tror du det kunne være fordi motoren er varm eller?? Har købt en lader til 80 kr i biltema og den lader med 6V og 400Mah Og mit batteri er et 6V på3,5Ah


  • #9   25. jul 2009 hmm, havde ikke lige set det med røgen, det kunne tyde på at der er noget der bliver varmt, har du ikke vand køling på? så kunne det være en ide med en blæser da den jo ikke for noget luft til at køle den i et lukket motorrum på en båd, det kan være din esc der slår fra pga varme, er mit bedste bud

  • #10   25. jul 2009 Ja det er også et godt bud:D.. Hmm... der er godtnok mange muligheder!!! Det kan være mange på strøm!? Det kan være at Bakgearet er byttet til fremad gearet eller hva man kalder det!!? Det kan være fordi at esc´en slår fra pga. overophedning:D?? Men må se om jeg kan lave noget køling på den, der kan laves vandkøling på esc enheden men ikke motoren!!!

  • #11   25. jul 2009 når den begynder på det så tag båden ind og smid pølserne ned på motor og ESC siger du av har du fundet problemet smiley
    eller også kan det være dine batterier.. men tror nu mere på du siger AV smiley


  • #12   25. jul 2009 det kunne det selvfølgelig også være:D.. Det er mærkeligt

Kommentér på:
Problemer efter 10 min?????

Annonce