{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Lipo'er fra Hobbyking {{forumTopicSubject}}

Jeg er på jagt efter nye Lipo'er til min E-maxx, og har kigget på hobbyking.com

De har bl.a. Turnigy 5000 mah, 2S til 26 dollars
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14470

Andre steder jeg har kigget er Lipo batterier langt dyrere, så derfor undrer jeg mig bare over den lave pris.

Er der nogen af Jer derude, der har erfaringer med disse Lipo'er?? Kan jeg roligt købe til billig pris, eller skal jeg bide i det sure æble og betale en halv arm plus moms for et godt batteri?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lipo'er fra Hobbyking
  • #1   22. okt 2011 Du skal kigge på hobbykings tysk hjemmeside, så slipper du for told og moms. Hobbyking er ikke lige så god kvalitet som gode batterier, men du kan til gengæld købe 3 af dem til samme pris som et almindeligt. Ren ydelse er der ingen forskel, de sparker rigtig godt fra sig.

    Har selv en del af dem, og de er rigtig fine, men der er da også smuttet en enkelt eller to. Sådan er det, man kan ikke få i pose og sæk på samme tid.


  • #2   22. okt 2011 Det er helt fine batts, har selv omkring de 20 stk, der er kun røget to, men det har været min egen skyld.

  • #3   22. okt 2011 Jeg vil sige, at den ene af mine, nok også har været min egen skyld. Glemte at lade den op efter at have kørt med den, og efter 2 måneder var den død.

  • #4   22. okt 2011 Morten psstt..
    Jeg købte på et tidspunkt en bil hvor der fulgte to Lipo´r med. det ene var dødt. Jeg gjorde så det, at jeg satte det til opladning som ok det var et alm NIMH batt.. (UDENFOR OG I EN METALSPAND!!) Elter en små 30 min, koblede jeg det fra, og så kunne jeg lade det op som et LIPO batt. Og det fungerede glimrende igen

    MEN PAS PÅ !!!

    PS. Har købt mange batterier hos HOBBYKING, med husk som tidligere nævnt, at du skal købe dem hvor der står DE WAREHOUSE oven over batteriet. Ellers kan det være du får bestilt fra Østen = Moms og 3-4 ugers lev. tid ;o(


  • #5   22. okt 2011 Jeg har forsøgt at lade på Nihm mode, men der er som om der kun er den ene celle der vil lade.

  • #6   22. okt 2011 jeg har bestilt 3 zippy rhino 3S batterier hjem 1750mAh. det er ganske fine, og lang køretid i min rc18mt (:

  • #7   22. okt 2011 Jeg har kun gode erfaring med Hobbyking lipo'er. Har lige bestilt for anden gang og i Hongkong, for de havde ikke dem jeg skulle bruge i Tyskland....

Kommentér på:
Lipo'er fra Hobbyking

Annonce