{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

E-Revo 1/16 {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg ville høre hvad folk genneralt opgradere sådan en lille fætter med, kan se en del køber RPM bærearme og axle carries, også have jeg også tænkt på stål drivakseler. men hvad ellers går ikke så meget op i stying mere bare den kan holde til en god gang bashing.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E-Revo 1/16
  • #1   22. jun 2012 Helt klart RPM bærearme, kan bestilles billigt hos http://www.kullagergrossisten.se/ mine trækaksler standard holder fint, men dem er der også flere der opgraderer. Så er det bare ud give den gas

  • #2   22. jun 2012 Standard servoen er efter sigende ikke voldsomt god og nogle siger at den nemt brænder af. Jeg har ikke selv haft problemer, men har for at aflaste servoen monteret en ekstra. Se min e-revo. Det eneste du skal bruge for at opgradere er at købe en servo (2080) og et styringssæt (7043) og så bare montere det. Modtageren er allerede forberedt for det så du skal bare smide kablet fra servoen i den anden kanal 2 port på den. Ikke noget med nogle y-kabler osv.

    Du kunne også købe en stærkere servo, f.eks. Hitec HS-81MG eller HS-82MG men så skal du bruge et nyt servo horn da Traxxas har 25 tænder på servoen mens Hitec har 24. Hitec Servoerne er ikke vandtætte.


  • #3   22. jun 2012 Og ja, RPM bærearme og axle carriers er en god idé. Jeg har ikke skiftet standard akslerne ud da de har holdt fint, men skulle de gå så vil jeg nok for ren og skær bling værdi sætte stål akslerne på smiley

  • #4   22. jun 2012 Kører standard, blot med wheelie og så med umbraco forstærkning ved hub. Vent med at skifte til det er nødvendigt. Min har været 5 m oppe i luften og landet uden defekter smiley

  • #5   23. jun 2012 Tak for indput, s skal jeg i gang med at købe lidt og det er ikke kun for at gøre det men også en nødvendighed pga drivakslerne kunne ike holde til de store hjul jeg har smidt på så de er begyndt at takke over, også slev m jeg satte originale hjul på igen smiley og da jeg så kørte med den lidt igår for lige at teste de org hjul kørte jeg ind i noget og brækket bærearmen så nu kommer det helt af sig selv smiley

  • #6   12. jul 2012 Så fik jeg endelig sat de fleste af mine opgrades på, de er vildt gode og fede d rpm bærearme, og der er kommet sål drivaskler på, og weelebar, men mangler stadig cene drivaskel da den takker over, så venter på den kommer. Men tænkte jeg lige ville prøve en tur alligevel, for den kan godt køre bare ikke så voldsom acc men kom så op i fuld fart da der kommer en bil så undviger og køre lige ind i e bil dæk på en pakeret bil. bærearme holdt de røg dog lige ud men skulle bare sættes i igen, men resten af biler er så problemet nu, skal have ny styreringsarm fra servo, ny front bulkhead kasse, og nyt chassis, da de knækket flere steder ØV, det er sku ved at være en dyr hobby smiley

  • #7   12. jul 2012 Du skal da bare være glad for at du ikke skadede den parkerede bil og at ejeren, ham med tatoveringerne langt op ad halsen, ikke så det ske smiley

  • #8   12. jul 2012 Lad være at kører stærkere end din egen formåen!

Kommentér på:
E-Revo 1/16

Annonce