{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Valg af esc ??? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er ved at indkøbe stumper til min nye micropuller (rc trctorpulling) og vil lige høre, hvad jeres mening til valg af esc er..

Krav til esc:

Min konstant 70A
Behøver kun at kan køre fremad (tænker lidt på en til fly)

Gerne links til dem i henviser til og helst i EU

Motoren jeg påtænker at købe er denne her:

http://www.himodel.com/electric/HiModel_PRO_Series_1600KV_Outrunner_Brushless_Motor_for_500-550_Helicopter_Type_HG3126PRO-4T.html

Men jeg hører da også gerne om et godt combosæt, det skal bare levere max power fra starten, og akslen på motor må max være 5mm i diameter

Derudover skal combosættet være så let som muligt, da jeg skal holde mig på max 3000gr alt incl.

Vh
Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af esc ???
  • #2   2. nov 2012 Du må meget gerne smide et par links da jeg er ret ny indenfor el til rc smiley

    og jeg kommer max til at bruge et 2cell lipo da regelsættet vi kører under max tillader 2 cell


  • #5   2. nov 2012 Hvis det er, så har jeg 100a fly esc, til samme pris som på hobbyking liggende sprit ny. Og mener også jeg har en outrunner på 1600kv med 5mm aksel liggende.
    Sådan en outrunner har jeg haft smidt direkte til diff i min custom outrunner bil i min profil, så den mangler bestemt ikke kræfter.
    Kan nok lave en fin pris på både esc og motor, samt ekstern bec, hvis du har interesse.
    mvh k


  • #6   2. nov 2012 Kenneth
    Hvis du kun vil køre med 2 celler LiPo, så kan du godt glemme alt om fly/Helikopter ESC og motorer.
    De skal op på mindst 4 til 6 celler LiPo, helst mere før de fungere godt.
    Så det er altså bil motorer du skal kikke efter.


Kommentér på:
Valg af esc ???

Annonce