{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

3 spørgsmål vedr phantom fc40 {{forumTopicSubject}}

Jeg har en phantom fc40 og ville her høre om der er nogen der har erfaringer med dette de vil dele ud af:-)? Hvor billigt kan det gøres og hvordan? Gerne live telemetri.

Er der evt plads til evt en ekstra (evt2.4ghz?) modtager/sender i drone og remoten til forbedret fpv

Hvad er det bedste/billigste light kit der gerne kan fjernstyres fra remoten?

Håber en ka hjælpe med disse 3 ting:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 spørgsmål vedr phantom fc40
  • #1   8. okt 2014 Hov havde ændret overskriften, derfor ser spørgsmål 1 kryptisk ud!. Det drejer sig om Telemetri data og hvordan dette gøres billigst og bedst(bedste kombi af billigt og godt)

  • Magnus J
    Magnus J Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #2   8. okt 2014 Det første jeg ville invester i er en GPS sender så du kan se hvor den er vis/når den flyver væk.

    Var ude for dette i sidste weekend og efter over 10 timers eftersøgning af 5 man måtte vi gi op og indse jeg nok aldrig kom til at se min DJI eller Gopro hero 3black + smiley


  • #3   9. okt 2014 Ja det er dælme da for surt smiley ,det burde da egentlig ik kune ske med den Go home funktion eller hvad?.

  • Magnus J
    Magnus J Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #4   10. okt 2014 Vis den løber tør for strøm på vej hjem lander den bare, og vis du er uheldig så finder du den ikke igen smiley
    Har selv lige købt en ny quad og der kommer med sikkerhed et gps system på smiley

    Men nu har jeg en god undskyldning for at købe et Gopro hero 4black smiley


  • lars M
    lars M Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   10. okt 2014 hvad er det for en quad du har købet gå selv og kikker efter noget

  • #6   20. okt 2014
    DJI Phantom FC40.

    Til prisen synes jeg den er fantastisk smiley


Kommentér på:
3 spørgsmål vedr phantom fc40

Annonce