{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Brian F
Brian F
Tilmeldt:
1. jan 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21

Hvorfor lader min bil ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har købt en el drift bil på nettet (brugt) da jeg fik den kunne den køre da han havde ladet batteriet op da det var det vi blev enige om, men nu hvor den er løbet tør for strøm kan jeg ikke få den til at lade, jeg har kun haft nitro biler før så ved ikke om det er mig der gør noget forkert? jeg har vedhæftet et billede som viser hvordan jeg har sat den til at lade så håber der er nogen der kan fortælle mig om det er rigtigt?
Da jeg satte laderen til første gang lyste den rødt i charger iet stykke tid og så begyndte den at blinke, lod den være i 24 timer men der kom ingen strøm på batteriet smiley nu her når jeg sætter den til kommer der heller ikke rødt lys i charger mere.
Før når jeg tændte fjernbetjeningen kom der også lys i den lille sender nede i bilen men det gør der heller ikke mere men kan det skyldes at det er fordi der ikke er strøm på batteriet?
På billedet har jeg ikke lige sat det stik i chargeren som jeg mener skal være det der skal i for at lade op men det ligger bare ovenpå chargeren i bunden af billedet.
Håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor lader min bil ikke?
Kommentér på:
Hvorfor lader min bil ikke?

Annonce