{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

Test af EDAM onroad nitro 1/8 {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg fået kørt en del med min Edam bil, og må sige at den er helt kanon, Selve bilen er når man får den faktisk klar til race, det er en god ide lige at sætte den op efter det medfølgende setupsheet da den står lidt ude af kurs når man får den, desuden så skifter man til en anden styreservo, samt nogle skumdæk istedet for de medfølgende som er lige til at smide ud.

Når det er gjordt, så er den klar til at køre løb, Det er en af de fedeste rtr kit man kan få syntes jeg. Den medfølgende Force motor har masser af kræfter, den har det dog med at vile køre lidt for kold, men det er jo ikke så slemt igen smiley

+
Meget nem at køre
god holdbarhed
løbsklar for billige penge
meget hurtig
prisen

-
styreservo
medfølgende dæk
skal justeres ved skift til 1-2 gear da min stod til kun at gå i 2. gear.


5 ud af 5

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Test af EDAM onroad nitro 1/8

Annonce