{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

Tilsalg spørgsmål {{forumTopicSubject}}

https://www.rcgalleri.dk/bil-2-stk-rc-biler-brushless/id-181700

jeg har valgt og sælge mit Rc da jeg ikke bruger det længere smiley
desværre

men jeg ville bare høre om prisen er sat korrekt i forhold til market
da jeg selvf ønsker et salg i nærmest fremtid,

eller om jeg har skudt helt ved siden af, jeg har nemlig ikke lige fulgt med i RC verdnen desværre :

håber nogen kan hjælpe med og besvare mit spørgsmål

Kommentarer på:  Tilsalg spørgsmål
  • #1   5. jan Jeg tror at du har sat prisen for højt.

1) en TT-01 kan fåes fra ny til under 1000,-, godt nok er den opgraderet lidt
    2) Du skriver ikke hvilken offroader det er, så det kan være noget billigt kineser crap
    3) Tag nogle ordenlige billeder, støv tingene af, og læg dem pænt, præsentation betyder noget

• #2   5. jan Vil du have nogenlunde hurtigt salg skal samlet pris nok ned omkring mindst 1500 kr , evt hug annoncen op i 2 en med hver bil og så kan du håbe at de hver måske kan indbringe 1000 kr alt efter hvilken offroader der er tale om ?
    Evt skriv byd i annoncen så kan interresserede i begge biler skrive hvad de vil give , men det er sværere at sælge 2 forskellige biler sammen og derfor kræver det oftere lavere samlet pris , jeg solgte en spritny tamiya golf tt01 rtr bil der aldrig havde kørt for 650 eller 750 kroner herinde for noget tid siden i original kasse med manualer osv den var hurtig væk , så har du en ide om prisleje hvis du vil sælge hurtigt.

• #3   5. jan Offroaderen ligner en LRP Blast, så OK kvalitet men ikke det bedste på markedet. Ligesom Tamiya'en. Begge er solide nok men der findes meget som er/kører bedre.
    Jeg vil gætte på hver bil kan indbringe 700-800 kr hvis der er batterier med. Opgraderinger får man desværre præcis 0 kr for når man videresælger. Medmindre det er nogen meget unikke opgraderinger på nogen meget unikke biler. Dine er desværre ikke nogen af de to ting.

Men helt fine biler. De kan altså være lidt svære at sælge, selv hvis du sænker prisen til vores foreslåede niveau. Fordi dine biler tiltaler dem der ikke har kørt så meget RC endnu, og blandt dem er der rigtig mange, der går efter Traxxas.

• #4   5. jan Gør alt rent, også tilbehør, sender osv. Arranger det i en pæn opstilling, sørg for der er lys nok og tag nogle gode skarpe billeder fra forskellige vinkler og afstande, så man ikke er i tvivl om hvad du sælger. Præsentation betyder meget.

Kommentér på:
Tilsalg spørgsmål

x