{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Hjælp til programmering af Multiplex controller {{forumTopicSubject}}

Hej RCG
Jeg står i den fantastiske situation at jeg har fået en Tamiya Knight Hauler lastbil med hænger af mine forældre. De har fået den via et dødsbo.
Nu har jeg så det problem at den kan en hel mass uden pt at kunne det.

Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal programmere den Multiplex controller der fulgte med.

Controlleren er blevet nulstillet før de fik den og har prøvet at rode lidt med det men har nu efter 1½ time nærmest opgivet.

Hvis jeg endelig fik den til at dreje til højre, drejede den ikke til venstre, ville ikke køre, lyset ville ikke virker, motorlyden kørte men andet skete der bare ikke. Har fået den til at gøre lidt af det hele bare aldrig samtidig og da den endelig begyndte at bevæge sig fremad var det så uden at reagere på controlleren.

Vedhæfter billede af den controller jeg har til den, håber virkelig der er nogen der kan være mig behjælpelig med dette problem.
Vil jo gerne have skidtet til at virke, og muligvis have den med til DHB 2013, hvor den skal være en del af den promotion der skal ske om min uddannelse som Autoteknolog på Erhvervsakademiet Sjælland.

Opretter også lastbilen nu her så i kan se hvad det hele drejer sig om

PLEASE HJÆLP MIG!!

//Rix



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hjælp til programmering af Multiplex controller

Annonce