356 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "traxxas slayer 4x4"
traxxas slayer
håber i vil hjælpe! jeg kan ikke få min traxxas slayer pro 4x4 3.3 bil til at skifte gear og jeg ved ikke hvorfor. også det med tuning er ikke min stærke side, det ville super vis i hjalp mig lidt...
håber i vil hjælpe! jeg kan ikke få min traxxas slayer pro 4x4 3.3 bil til at skifte gear og jeg ved ikke hvorfor. også det med tuning er ikke min stærke side, det ville super vis i hjalp mig lidt...
Skrevet af: peter J - 21. jun 2013
Min nye traxxas slayer pro
Hej. Har lige købt en ny traxxas pro slayer 4x4 nitro. men er støt på et problem, hver gang jeg trykker på gassen går der 2 sekunder og så begynder den at gasse ned, men den stopper ikke fuldstændigt...
Hej. Har lige købt en ny traxxas pro slayer 4x4 nitro. men er støt på et problem, hver gang jeg trykker på gassen går der 2 sekunder og så begynder den at gasse ned, men den stopper ikke fuldstændigt...
Skrevet af: Lasse K - 1. apr 2020
traxxas hup-ups
hej er der nogle der ved hvor man kan købe aluminiums dele (blad andet bære arme) til en traxxas slayer pro 4x4
hej er der nogle der ved hvor man kan købe aluminiums dele (blad andet bære arme) til en traxxas slayer pro 4x4
Skrevet af: do you know what dk stands for "donkey kong " - 26. mar 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardinstang 250 kr.
- Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
traxxas slayer 4x4 pro 3.3