303 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Påske race"
Påske Race
Er der nogle som er med på at køre i påskeen skriv lige dem som er med på det og hvorfor en dag i kan...
Er der nogle som er med på at køre i påskeen skriv lige dem som er med på det og hvorfor en dag i kan...
Skrevet af: Jesper H - 20. mar 2009
Påske Løb...
Hej alle sammen. Jeg tænkte på om vi ikke skulle lave et påske løb.. Altså hvor vi alle sammen samles til noget race og hygge.. Jeg tænkte på evt Torsdag d. 21 omkring kl. 10.?? Hilsen ...
Hej alle sammen. Jeg tænkte på om vi ikke skulle lave et påske løb.. Altså hvor vi alle sammen samles til noget race og hygge.. Jeg tænkte på evt Torsdag d. 21 omkring kl. 10.?? Hilsen ...
Skrevet af: M.Buch ™ - 17. apr 2011
krcr påske træf søndag d 27/3 fra klokken 10,00
kom og prøv danmarks længste bane 344,5 meter lang alle biler er velkommen vi har en stor hyggelig pit på ca 100 m2 kom og hyg med alle os andre adressen er stejlhøj 20 4400 Kalundborg ...
kom og prøv danmarks længste bane 344,5 meter lang alle biler er velkommen vi har en stor hyggelig pit på ca 100 m2 kom og hyg med alle os andre adressen er stejlhøj 20 4400 Kalundborg ...
Skrevet af: ZipZero *Kalundborg RC Racing * - 23. mar 2016
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
dec 2003
Følger: 10 Følgere: 28 RC-enheder: 8 Emner: 16 Svar: 75
http://www.rcgalleri.dk/forum/traaef-og-arrangementer/100230-aabent_hus_odense_rc_minirace
Påske race
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside