{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FMH et godt køb???
  • #1   27. feb 2007 Min a-tech minder en del om den.. og jeg er glad for min
    så hvorfor ikke ? smiley

Mvh
    THomas

• #2   27. feb 2007 Må lige sige at den slet ikke er magen til m18t som jo er xray bilen.

Den er magen til AE rc18t ja. Alle delene passer ens. Det er en nøjagtig kopi af deres bil. Bare meget billiger.

Men hvis du gerne ville have en ærlig mening om den så læs her.

Posetiv :
    Bilen er meget billiger end orginalen
    Den holder til utrolig meget. Her under holder den også til brushless.
    Alle dele fra AE rc18t passer over på.
    Super sjov bil at lege med.
    Køre man galt og rammer nået flader tingene bare fra hinanden da de klipses på. I forhold til xray m18t hvor tingene skrues på hvor det så brækker og koster nye reservedele.

Negativt
    Det giver lidt slup at tingene kan "falde" af ved styrt.
    Den har ikke særlig god radio kontakt. Men dette kan opnås ved at skifte sender/modtag.
    Den har en del slup i styrtøjet. Men det har de også på AE rc18t modellerne. Dette kan fjernes ved at købe for 10$ alu styrtøj hos rcmart og så er man over det.
    De kommer med luft dæmper. Så bilen hopper meget.

Jeg startede selv med sådan en og lå på 17sek tider på solrød banen. Da jeg skiftede til xray m18t gik min tid ned på 14sek blot ved at skifte bil.

Men alt i alt en god og solid bil til pengene som der er mange muligheder i.

• #3   27. feb 2007 Må være ærlig og sige jeg ikke ved hvad AE rc18t alu conversion indholder.
    Så det kan jeg umildbart ikke svare på.

• #4   27. feb 2007 Jeg havde det sæt BL i som jeg har i min grøne xray m18t.

Altså inline 330 graupner motor.

Og den holdte fint til det.

• #5   28. feb 2007 har i kigget på fhm´s bud på en 1:18 mt? det er udfra hvad jeg kan se en tro kopi af mini zilla..
    har vist skum p den.. jeg skal nok have den på et tidspunkt og så ellers bare købe hop ups fra mini zilla serien til den og på den måde spare lidt cash. det er dog en bil med meget højt tp fra start af så den bliver aldrig den hurtigeste mt på banen men sikkert fin til bash smiley finder lige et link og smider det ind her bagefter.

• #7   28. feb 2007 kristian l - Ja den har jeg godt set... He he... Vandt den sidste auktion på den i søndags, så regner med at få den ind af døren i dag eller i morgen, glæder mig som et lille barn, miniturboen skulle efter sigende være en nøjagtig klon af minizillaen, med undtagelse af en længere wheelie bar (kun en fordel som jeg kan se det) og så en body med lidt grimmere detaljer, elers skulle delene vist stamme fra samme sted enda, bare med et andet navn på, ved ikke om det er korrekt, men finder jeg vel snart ud af...
    Det var også da jeg havde bestilt den jeg faldt over deres stadium truck som jeg overvejer at byde på nu, for som i fortæller det lyder den jo egentlig som et meget fornuftigt køb til prisen, troed bare det var en m18t og ikke en rc18t...

smiley

• #8   28. feb 2007 kristian l - Her er der en miniturbo med hop ups fra en zilla... (link fjernet)
    Beviset på det jo næsten må være den samme truck!!! he he...

smiley

• #9   28. feb 2007 cool tonni smiley
    jeg er da lidt misundelig he he glæder mig til at høre om hvordan den kører smiley
    hvad slap du så for den?
    hilsen k

• #10   28. feb 2007 Du kan se auktionen her... http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?IDI=500469522 Mig der er mäklin2... Fik den som du kan se for 520 kr, så det er jo dejligt, syntes det er en ret fair pris... he he...

Men jeg glæder mig godt nok også til den kommer i morgen, det er da helt sikkert... he he...

smiley

• #11   28. feb 2007 det er en helt ok pris 595kr leveret til døren smiley
    det ville jeg gerne give he he

• #12   28. feb 2007 He he... ja ikke... Men han har allerede en ny auktion kørende der inde, den er vist ikke oppe på andet end 85kr, så det er jo bare at byde, kanon service indtil videre ihvert fald!!!

smiley

Kommentér på:
FMH et godt køb???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce