{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Gvm Rex-x tilsalg {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens

Som nogle af jer sikkert har bemærket smiley Vil jeg gerne af med min Rex-x da buggy ikke lige er mig. Jeg kan bedre lide at køre med MT. Så here we go!

Rex-x er jo en super dejlig bil og den holder godt.
Motoren er meget pålidelig og kræver ikke meget stor kunnen indenfor indstilning af nitro motore. Derfor er det selfølgelig heller ikke den vildeste motor men der er rimeligt godt riv i og masser af kompression.

Motoren er en Force .21 den nye model med 2hk og den har kørt mellem 3 og 3½ L nitro.
Jeg har valgt at køre med 25% på den da jeg selv syntes det harmonerer rigtigt godt med bilen.
Efter en tur med masser af gas ligger den på ca 124 grader celsius.. Det kommer selfølgelig and på vejret også.

Bilen er købt fra ny og har kun haft mig som ejer. Den er ikke blevet tæsket vild og voldsomt. Har passet godt på den og gået tingene efter og smurt den efter hver tur.

Bilen er udstyret med 2stk lidt bedre servoer end der sidder på den std.
Til styrtøjet sidder der en HITEC servo som trækker 11/13kg..

Og til gassen er der en Gvm servo som normalt sidder på styrtøjet på en Mammoth. Den trækker 7,5kg..

Derudover er der sat en rød H&N vinge på som er mere flexibel end std og derfor ikke knækker så nemt.

Og 4 nye fælge i indpakning. Da den ene std bagfælg ikke har det så godt.

Vil du vide mere om bilen. Så bare fyr løs på spørgsmålene.

HUSK der findes ingen dumme spørgsmål men kun dumme svar smiley

Smid et bud eller et bytte forslag.
Bilen sælges helst uden sender/modtager!

Mvh Simon Neergaard

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Gvm Rex-x tilsalg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce