{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

jeg skal på sygehus {{forumTopicSubject}}

hej med jer
jeg skal en tur på sygehus og ha sat en stålplade i hovedet over det hul jeg har i skallen efter en arbejdsullykke i februar hvor bagsmækken på en lastbil knuste kraniet på mig og gav noget hjerneblødning
så i må lige nøjes med adam i gruppen men jeg satser på at være hjemme om 7 dage

mange hilsner kim [IMG] http://i9.tinypic.com/507cal1.jpg[/IMG]

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg skal på sygehus
  • #1   28. aug 2007 ookay lyder da meget godt du over levet det men det ser sgu godt nok meget voldsom ud syntes jeg nu.. men alt held og lykke her fra

• #2   28. aug 2007 aaav for satan!.. håber det går godt med oparationen!

• #3   28. aug 2007 Av av. Det må sgu har gjort ondt.

• #4   28. aug 2007 Det ser vildt ud, håber det går godt med oparationen.

DkzJacoB

• #5   28. aug 2007 mange tak for tilbagemeldingerne det luner at der er nogen der tænker på en

• #6   29. aug 2007 Knæk og bræk, men den der operation, er det en som, hvad kan man sige udvider dit kranie?

• #7   29. aug 2007 Ja... "pøj.. pøj.." med operationen..
    Så bliver du da et ægte "metal-head" nu
    tillykke med det :O)
    dA sT!Ck..

• #8   29. aug 2007 haaber du for det godt hilsen kristian

• #9   29. aug 2007 sygt men held og lykke

• #10   30. aug 2007 hej med jer

ankom igår kl 10.30 på odense universitetshospital og blev godt modtaget og talte med kirug og narkoselæge og alt var i den fineste orden. mig og konen blev så inlogeret på patienthotelet og så frem til at det skulle overståes
    MEN kommer så på afdelingen kl7.45 og er klar til at blive kørt til op. og får at vide at der er et problem på operationsgangen ok så venter jeg bare til de er klar
    kl.8.45 kommer der så en sygeplejeskke og siger at op. er aflyst og at overkirugen er på vej op til mig
    får så at vide at de desvære ikke har nogen titaniumsplade der er stor nok til det hul jeg har i hovedet.FLOT SÅ
    de kunne skaffe en anden til imorgen MEN har først tid til at tage mig engang i næste uge.FLOT SÅ
    jeg siget min uforbeholdne mening til dem,de har vidst i 3 måneder at jeg kom idag men bekymre sig om reservedele har de sgu ikke fået nosset sig sammen til
    så nu ssidder jeg hjemme og venter på at de får indkaldt mig igen
    HIPHURRAA FOR DET DANSKE HOSPITALSVÆSEN
    har så efter jeg er kommet hjem talt med en journalist på eb.dk
    og de skriver gerne historien men for min skyld vil de helst vente til jeg er opereret for at det ikke går ud over mig at de har læst om sig selv inden skal skære i mig
    mange hilsner kim

• #11   5. sep 2007 held og lykke med det smiley

• #12   6. sep 2007 Det danske hospitalsvæsen var førhen en del foran det svenske, hvad professionalisme og ressourcer angår. Nu ligger det danske ca. 7 år bagefter det svenske hvad udvikling og effektivitet angår... tænk lige over det !!! sløve danske politikere... med forkerte prioriteter:O(
    Lige en lille opblødende "hospitalsvits" herfra !!!

En bondemand har været ude og høste sædekorn og skal til at fylde det i sin silo. Han klatrer op får at se om kornet kommer rigtigt ind i siloen. Men silo-lemmen falder ned over hans knæ.

Senere på Sygehuset:
    Bondemanden har fået sit knæ undersøgt og skal nu til at sove, men han får ikke lukket et øje.
    Hver time kommer en sygeplejerske ind og læser lægejournalen for enden af sengen, hvorefter hun løfter dynen og kikker ind imellem hans ben.
    Da lægen kommer ind på stuen næste morgen, spørger manden om han ikke gider at læse journalen højt for ham. For han kan ikke forstå hvorfor at sygeplejerskerne hele tiden skulle løfte hans dyne.
    - Det kan jeg da godt, svarede lægen og begynder at læse op:
    - Under sædudtømning, faldt lem ned, og smadrede knæ. :O)
    heh..
    Jeg håber din OP går godt pØj pØj..

• #13   16. sep 2007 av for satan det må have gjordt nass held og lykke med orperationen

ps marK stick 9400 (gad ikk skrive det hele) haha

Kommentér på:
jeg skal på sygehus

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce