{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Vil ikke dreje som den skal "uheld" {{forumTopicSubject}}

Hej alle,


Jeg håber på lidt hjælp,et godt råd , eller en der kan se på den for mig...selvfølgelig mod betaling!


Skulle lige vise mine kollegaer hvad jeg havde købt, og de ville selvfølgelig se den køre - så den fik sig en tur på P-pladsen, men da jeg ikke har den store erfaring med en fjernbetjening, endte turen i en kantsten, vil skyde på farten var ca 30km/t. Det resulterede i at venstre side..den af alu - bukkede en smule. Det har jeg efter bedste evne nu rettet, så det er tæt på 100% i orden. Bundpladen har ikke taget skade!

Mit problem er nu at den ikke drejer helt så skarpt til højre som den gør mod venstre - er det en omgang nyt styrtøj/front, eller hvordan?? - måske alu siden, skal byttes til en helt ny? Drejer jeg hjulene med hånden kan jeg ikke mærke forskel, og hjulene drejer lige skarpt. Servoen laver også fuldt styre udslag til begge siden, men et eller andet gør at hjulene ikke drejer lige skarpt.

Håber jeg har gjort mig forståelig, ellers skriv det endelig...eller hvis det hjælper med billeder

/Vh Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke dreje som den skal "uheld"
Kommentér på:
Vil ikke dreje som den skal "uheld"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce