1.148 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Skal vi ikke"
skal vi ikke have gang i den??
hva så er der ikke lidt dødt???? derfor vil jeg da godt starte ''springe ud af skabet'' hvis man kan sige det sådan : ) hva så hva laver i ellers alle sammen?
hva så er der ikke lidt dødt???? derfor vil jeg da godt starte ''springe ud af skabet'' hvis man kan sige det sådan : ) hva så hva laver i ellers alle sammen?
Skrevet af: Jakob -->Mini-Truckeren<-- T - 7. aug 2008
Skal vi ud og køre ;-)
Skal vi ikke snart ud at køre, jeg er ved at være færdig med min ”GammelSmølf” med min nye 28x10 out-runner (den mindste motor jeg i nu har sat i en 1/10 bil ;-) Så det må snart være prøve tid. ...
Skal vi ikke snart ud at køre, jeg er ved at være færdig med min ”GammelSmølf” med min nye 28x10 out-runner (den mindste motor jeg i nu har sat i en 1/10 bil ;-) Så det må snart være prøve tid. ...
Skrevet af: Blindman overdrive - 27. aug 2009
Skal vi køre i julen
kan i ikke lige skrive her inde hvornår i vil med ud og køre her i julen
kan i ikke lige skrive her inde hvornår i vil med ud og køre her i julen
Skrevet af: Jesper H - 25. dec 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
- build my bed 600 kr.
- Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
- Slå græs 440 kr.
- Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Skal vi ikke lige stemme den her ind