548 visninger
|
Oprettet:
bane i weekenden {{forumTopicSubject}}
Hvor blev i af her i denne weekend, var der nede i søndags, men der var godt nok stille...
er det bare mig der har læst forkert at der skulle laves bane i de sidste 2 weekender, eller er vi allerede færdige. for syntes i så ikke at det hop er lidt for lille.....
syntes der mangler noget info. eller der det bare mig??????????????????????????????
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
Jeg havde ikke tid i denne weekend, men jeg havde også forståelsen af at der skulle komme nogle maskiner til at hjælp med at få banen på plads.
Du har ret der kunne nok være mere information......
Hvem har egentlig bolden? Der skal være en som er tovholder, ellers får vi ingen bane at kører på.
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 44 RC-enheder: 10 Emner: 18 Svar: 63
sep 2006
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 1 Emner: 17 Svar: 44
INFO!!!!! INFO!!!! INFO!!!!! må være de tre vigtigeste ting for at få noget fornuftigt ud af det her...... og ved godt vi lige skal ha kørt det hele i stilling og der sikkert mangler mange her på siden der ikke har skrevet deres navn, adr og mobil nummer endnu, ville også gøre det hele lidt nemmere.... så kridt skoene der ude........... vi vil jo alle gerne ha den bane
sep 2008
Ja, vi må hjælpe hinanden her i starten, ellers får vi ingen bane at kører på.
Bo... skriver du lige om det bliver til noget... eller bare giver en melding på en sansynlig dag, så skal jeg nok prøve at være klar, bare jeg får tid og sted THI sted ved jeg godt.
mar 2007
Det har eller ikke været aflyst i weekenten, det er kun Stefan A der har ment det var aflyst og ingen andre. Der har også stået en minigraver der nede som dem der kom kunne bruge til at begynde at skrælle græsset af med. Jeg kan ikke jo ikke gøre så meget ved at folk ikke gider at møde op afligevel, men der har været mulighed for at der kunne graves der nede.
Henrik H.
Takker Henrik ja det blev en dejlig dreng på 4245g og 57cm lang.
Ja jeg skal nok lige skrive hvad det bliver til med næste weekent.
JA ET OPRÅB TIL ALLE DEM DER IKKE HAR MELDT TILBAGE TIL STEFAN MED NAVN, ADR. OG CPR NR.
FÅ DET NU GJORT SÅ VI KAN FÅ DEN KLUB OP AT KØRER OG VORES BANE BYGGET......
mar 2007
sep 2006
Der må sidde nogle, der kender en der kender en med noget maskine der kan bruges.... kan jo ikke ske noget ved at spørge....
hvad med den henrik havde skeffet sidst, hvor det ikke lige var kommet videre ud til medlemmerne..... så skulle jeg nok svinge den skovl.......
mar 2007
Jeg tager også en spade med og kan kun opforder alle til at tage en skovl eller spade med der ned.
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Svar: 6
Bo O:
Tillykke med drengen....
sep 2008
Jeg vil forsøge at nå frem til ca kl.10 lørdag, Jeg vil tage en spade med til at stå og læne......øøøø grave med.
Håber vi bliver så mange, at vi næsten ikke kan få lov, at få et stykke at grave på.
Henrik (Sørens svigerfar)
mar 2007
mange tak.
Henrik
Ja det er jo det jeg er helt sikker på at du nok skal få det største stykke eller det skal jeg nok sører for hehe smiler
mar 2007
mar 2007
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Svar: 6
mar 2007
mar 2007
VI SKAL OGSÅ BRUGE NOGLE RØR EKS.VIS DRÆNRØR TIL AT MÆKERER SIDEKANTER OG SVINGKANTER MED OG NOGET NÆT EKS SNE HEGN TIL AT FANGE DE BILLER DER SKULLE LIDT PÅ AFVEJE I YDER KANTEN AF BANEN.
sÅ VIS DER ER NOGLE DER HAR NOGLE DER KENDER NOGEN DER HAR NOGLE AF DISSE TING SOM OGSÅ KUNNE TÆNKE SIG AT MEGET GERNE DUNERE NOGET, VILLE DET VÆRER SUPPER.
sep 2006
Fik du snakket med de pers. der har alle de rør, ved sommerland falster???
mar 2007
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 14 RC-enheder: 3 Emner: 26 Svar: 105
bane i weekenden
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside