{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

bane i weekenden {{forumTopicSubject}}

Hvor blev i af her i denne weekend, var der nede i søndags, men der var godt nok stille...
er det bare mig der har læst forkert at der skulle laves bane i de sidste 2 weekender, eller er vi allerede færdige. for syntes i så ikke at det hop er lidt for lille.....
syntes der mangler noget info. eller der det bare mig??????????????????????????????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bane i weekenden
  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #1   19. okt 2008 Hej Brian

Jeg havde ikke tid i denne weekend, men jeg havde også forståelsen af at der skulle komme nogle maskiner til at hjælp med at få banen på plads.

Du har ret der kunne nok være mere information......

Hvem har egentlig bolden? Der skal være en som er tovholder, ellers får vi ingen bane at kører på.

• #2   20. okt 2008 Ham der havde kontakter til nogle maskiner han meld sig ud af klubben og gider ikke at hjælpe med noget angående klubben mere. Ja og mig selv har jeg været på hopitalet med min gravide kærste siden onsdags aftes fordi hun var gået 14 dage over, som her i gårs aftes fødtet en dreng så derfor har jeg ikke været til så meget i denne weegent, men har muligvis en rendegraver + chafør på hånden til nærte weegent. Skal lige snakke med ham igen omkring onsdag og så kører jeg og ham ned og kikker på det sammen og der efter får jeg endelig ja eller nej fra ham.

• #3   20. okt 2008 Det havde så været rart hvis man kunne ha fået en besked om at det var blevet aflyst. i kan jo ikke regne med der er nogle der gider at hjælpe til en anden gang hvis det hele tiden bliver aflyst og alle bare render rundt og ikke ved hvad der skal ske..... så ingen aftaler uden det er 10000% sikkert.... ellers skyder vi os selv i foden
    INFO!!!!! INFO!!!! INFO!!!!! må være de tre vigtigeste ting for at få noget fornuftigt ud af det her...... og ved godt vi lige skal ha kørt det hele i stilling og der sikkert mangler mange her på siden der ikke har skrevet deres navn, adr og mobil nummer endnu, ville også gøre det hele lidt nemmere.... så kridt skoene der ude........... vi vil jo alle gerne ha den bane

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2008

#4   20. okt 2008 Tillykke BO!!

Ja, vi må hjælpe hinanden her i starten, ellers får vi ingen bane at kører på.

Bo... skriver du lige om det bliver til noget... eller bare giver en melding på en sansynlig dag, så skal jeg nok prøve at være klar, bare jeg får tid og sted THI sted ved jeg godt.

• #5   21. okt 2008 Brian L.
    Det har eller ikke været aflyst i weekenten, det er kun Stefan A der har ment det var aflyst og ingen andre. Der har også stået en minigraver der nede som dem der kom kunne bruge til at begynde at skrælle græsset af med. Jeg kan ikke jo ikke gøre så meget ved at folk ikke gider at møde op afligevel, men der har været mulighed for at der kunne graves der nede.

Henrik H.
    Takker Henrik ja det blev en dejlig dreng på 4245g og 57cm lang.
    Ja jeg skal nok lige skrive hvad det bliver til med næste weekent.

JA ET OPRÅB TIL ALLE DEM DER IKKE HAR MELDT TILBAGE TIL STEFAN MED NAVN, ADR. OG CPR NR.

FÅ DET NU GJORT SÅ VI KAN FÅ DEN KLUB OP AT KØRER OG VORES BANE BYGGET......

• #6   23. okt 2008 Jeg har snakket med ham der ville nok ville komme og grave for os weekenden, men han ville have 600,- + moms i timen. så det bliver ikke til noget desvære.

• #7   24. okt 2008 Det er okay. så er det da prøvet....
    Der må sidde nogle, der kender en der kender en med noget maskine der kan bruges.... kan jo ikke ske noget ved at spørge....
    hvad med den henrik havde skeffet sidst, hvor det ikke lige var kommet videre ud til medlemmerne..... så skulle jeg nok svinge den skovl.......

• #8   24. okt 2008 Henrik fra gokart banen har stadig den mini graver der nede som vi kan bruge, jeg kører der ned og graver lidt med den så vi kan komme i gang med den bane. Regner med at værer der nede ved kl 10 tiden.
    Jeg tager også en spade med og kan kun opforder alle til at tage en skovl eller spade med der ned. smiley

• #9   24. okt 2008 Hey jeg kommer nok ikke i weekenden da jeg skal have terminsprøve mandag tirsdag så ska lige forberede nogle ting...

Bo O:
    Tillykke med drengen....

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2008

#10   24. okt 2008 Hej RC freks

Jeg vil forsøge at nå frem til ca kl.10 lørdag, Jeg vil tage en spade med til at stå og læne......øøøø grave med.

Håber vi bliver så mange, at vi næsten ikke kan få lov, at få et stykke at grave på.

Henrik (Sørens svigerfar)

• #11   24. okt 2008 Mikkel
    mange tak.

Henrik
    Ja det er jo det jeg er helt sikker på at du nok skal få det største stykke eller det skal jeg nok sører for hehe smiler

• #12   25. okt 2008 ja Chris C du får lov til at få den store skovl din spade. hehe smiler

• #13   29. okt 2008 Så er det siste græs skrællet af på banen så nu skal det bare flyttes.

• #14   31. okt 2008 Hey er der noget i weekenden nede på på banen?

• #15   31. okt 2008 Brian L har kontokt med en som ville komme og kikke på det i næste uge og der efter stage stilling om han vil hjælpe os med det.

• #16   31. okt 2008 OPRÅB TIL ALLE
    VI SKAL OGSÅ BRUGE NOGLE RØR EKS.VIS DRÆNRØR TIL AT MÆKERER SIDEKANTER OG SVINGKANTER MED OG NOGET NÆT EKS SNE HEGN TIL AT FANGE DE BILLER DER SKULLE LIDT PÅ AFVEJE I YDER KANTEN AF BANEN.
    sÅ VIS DER ER NOGLE DER HAR NOGLE DER KENDER NOGEN DER HAR NOGLE AF DISSE TING SOM OGSÅ KUNNE TÆNKE SIG AT MEGET GERNE DUNERE NOGET, VILLE DET VÆRER SUPPER.

• #17   31. okt 2008 Bo...
    Fik du snakket med de pers. der har alle de rør, ved sommerland falster???

• #18   1. nov 2008 Ja det gjore jeg og han ville vende tilbage til mig angående de rør men har ikke hørt noget i nu, Men jeg ringer til ham på mandag for at hører nermere.

• #19   17. nov 2008 Hvornår bliver der noget med at gøre banen færdig

Kommentér på:
bane i weekenden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce