{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

Moment - skrue størrelse - ustabil.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Istedet for at diskutere i mit foto album så smider jeg problemet op her, dels for at få flere løsninger, som vi alle kan have glæde af og særdeles også for at få en del hygge snak.
For at få et overblik over problemet, vil det være en fordel at lige kigge i mit foto album under båd projekt og særdeles under videoer, hvor problemet er klart at båden krænger meget mærkeligt.
Har fået en del gode tips, vink og råd for meget aktive skribenter her inde, men der er jo også kommer en del nye til i den forløbne tid, hvor det kunne være interessant at høre deres bud på problemet. Ikke ment at de gamle garvede ikke skal komme med løsninger, tvært imod - alt har interesse!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Moment - skrue størrelse - ustabil....
  • #1   17. jan 2009 Hej nohm,

Trim flabs er prøvet, god nok med den gamle opsætning som på vidieoen, uden sønderlig resultat.
    Har selv spekuleret på vægten, om der skulle lidt mere vægt i fordi jeg bruger lipo.

• #2   17. jan 2009 mohm,
    Nu ved jeg ikke hvad ideal vægten er for hele moliviten. Skroget er erhvervet her inde, men det kunne være at morten J kunne hjælpe vedrørende vægten!?
    Må erkende jeg ved ikke om båden er til el eller nitro - har ikke fornemmelse af vægt forskellen, men igen morten J kunne jo lige smide sin på en badevægt så har jeg da et fingerprej - sender lige et PM til ham.
    Prop Walk - hmm den var ny for mig, men jeg tror jeg forstår hvad du mener - formoder det er det sammen som Hansen forsøger at banke i knolden på mig ved at skære det ud i pap og bøje det i neoan - dette var kun venligt ment! - men men hvis vi taler om prop walk elller moment så vil det kun opstå ved acceleration hvor hele båden vridder sig hvis møllen er for stor. Dette fenomen vil i dette sammenhæng - hvis jeg har fattet det rigtig - ikke opstå hvis gassen er konstant, og ud fra vidieon er dette ikke tilfældet. Som du selv skriver nohm, der er lig som om den sejler på æggen af en kniv! Nu kan jeg ikke lige huske hvad jeg sejlede med - men det har nok været i størrelse orden omkring 50.

• #3   18. jan 2009 Så en løsning vil være at sætte en mindre propel på.....eller?

• #4   25. jan 2009 Hej igen,

Så fandt vi en is-fri sø hvor vi kunne prøve dyret af med de nye ror.

Må erkende at det ser ud til at hansen har ret, der er for stor moment i motoren så den tilter når den får gas.

Se videoklippet her: http://www.rcgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6798

Kommentér på:
Moment - skrue størrelse - ustabil....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce