{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

hej alle hyge lave bil dag ? {{forumTopicSubject}}

vi har i lang tid ikke lavet nogle hyge engagementer.
var det ikke på tide der skete lidt på den front.
tænker lokalitet nyk rc butiken eller her hos mig i min aflukede går have til gril hygge og skruge lidt biler helicopter eller bare være med for hyggens skyld.

skriv gerne en komentar, både for og imod da jeg gerne vil få lidt input til, om iden til at genopleve de mange hyggelige timer vi sammen har oplevet.
medlem ikke medlem af rc banen havde jeg en ide om var underordnet bare der kunne komme lidt gang i hyggen igen.

ps det kunne jo værer der også kunne komme lidt nye medlæmmer til rc banen i marie lyst.

pps unskylder stavefelg da jeg er ret ordblind

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hej alle hyge lave bil dag ?
  • #1   13. aug 2010 Det har vi jo sådanne set hver torsdag og søndag nede på lfrc's bane men ellers en god idé.

• #2   13. aug 2010 DEJLIGT AT SE EN KOMMENTAR

Bo min ven, det ved jeg, men havde indtrykket af at, opbudet ikke er ret stort og derfor gået lidt i glæmmebogen.
    havde en grund ide om at det kunne være fed hygge at samle alle der har interesse for rc til gril/skruge/erfarings snak uden at de nødvendigvis skulle være medlem hvilket jeg har hørt nogle sige man skal være for at deltage.
    derfor kom jeg med denne ide både for at gense nogle af de gamle og gode krafter der fik banen på benene og de nye for ikke at nævne alle dem der bare gerne vil vide mere.

• #3   15. aug 2010 Der er ikke krav om at man skal være medlem for at komme ned på banen for at hugge og for at skruge bil. Jeg har hjulpet en del derne på banen uden de har været medlem, hvor de så har efter følgene har melt sig ind. De har også sagt at det har været meget hyggeligt. smiley

Kommentér på:
hej alle hyge lave bil dag ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce