Udskiftning af elektronik i båd {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg tror jeg har fået brændt esc'en af i min båd. Båden er en Supervee 27 med Aquacrafts standart esc og motor. Jeg har desværre ingen oplysninger på sættet, men det korte eller lange er at det ikke funger mere.
Så jeg skal bruge noget nyt. Jeg tænker at nu hvor der alligevel skulle noget nyt i den, kunne jeg godt tænke mig at prøve kræfter med noget lipo.
Motoren som jeg stadig har i båden ved jeg ikke rigtig om kan klare lipo, og jeg regner ikke med at den er død, så jeg er i tvivl om den også skal skiftes ud.
Men jeg vil være super glad for hvis nogem kunne komme med nogle link til nogle direkte links til nogle esc og motore eller bare nogle link til nogle hjemmesider hvor de har noget vildt.
Jeg regner med det skal være 2 gange 2 celler eller 2 gange 3 celler.
Håber det er til at forstå
Andreas
nov 2009
Følger: 8 Følgere: 35 RC-enheder: 17 Annoncer: 1 Emner: 6 Svar: 160
Med hensyn til Lipo så er der jo en hvis forskel på 2X2celler eller 2X3celler hvis du vil beholde din motor.
Men findes der ikke allerrede Supervee 27 med brushless motoropsætning ? så er det da bare at kigge på det !
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 12 RC-enheder: 4 Emner: 51 Svar: 198
Det er den brushless udgave jeg har, Aquacraft giver bare ikke meget info omkring deres esc og motor. :S jeg har søgt og søgt efter nogle specs på esc og motor men det er umuligt at finde noget,
mar 2009
Følger: 19 Følgere: 68 RC-enheder: 17 Emner: 6 Svar: 351
http://www.funrcboats.com/ProductInfo.aspx?productid=AQUB23
Brian
Udskiftning af elektronik i båd
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside