{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Bestyrelsen skal vælges. {{forumTopicSubject}}

Så er vi nået til næste punkt, nemlig at vælge en bestyrelse.
Der skal vælges formand, næst formand og en kaserer.

Hvem kunne have intrasse for at sidde i sådan en bestyrelse, jeg melder mig gerne som enten det ene eller andet, posten er for mig ikke det vigtigste, men mere at få hele projektet på benene.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bestyrelsen skal vælges.
  • #1   23. mar 2011 Man skal være over 18 for at få lov, ellers havde du gerne fået lov.

• #2   24. mar 2011 Bestyrelsen skal registrerres pga tilskud osv.
    Men ind til videre er der vist kun mig som melder mig til bestyrelsen, som eneste myndige person.
    Uden en bestyrelse kan vi ikke få lov til at starte.
    Lidt ærgeligt i sådan en kommune som Slagelse storkommune som giver enorme muligheder frem for andre kommuner, så muligheden for at lave en klub som er sindsygt fed er ellers rigtig stor.
    Vi taler om en mulighed for en klub hvor der er alle former for RC på en gang.

Jeg håber virkelig vi kan skaffe flere til en bestyrelse, så det kan blive til noget.

Jeg er ganske sikker på at vi vil få mange medlemmer når det først er på benene, men uden et par ildsjæle til bliver det ikke til noget.

• #3   24. mar 2011
    Skrevet: 24-03-2011 07:53:36
    Slet indlæg

Det er sgu lidt mangelfuldt med en klub uden baner, uden indendørs muligheder, uden tilladelse til flyvning, det kunne blive spændene nok, men lige nu undrer jeg mig over nogen betaler for at være med i en klub uden alt det, og så for kun 350kr.

Har jeg misforstået det, så ret mig endelig.
    Jeg håber på noget med mulighed for det hele, og muligheden er her lige nu.
    Så man kan melde sig til og støtte op omkring det, eller ej.

Jeg syntes osse at 10km fra byen er lige langt nok væk.
    Det er ude midt i ingen ting, voksne med bil kan godt komme frem, men det er knap så let for folk under 18, en RC bil eller en helikopter fly en masse udstyr som fylder et helt bagagerum med på cyklen, 10km frem, nyd dagen hvis du har mere energi og så 10km hjem igen.
    Og når Korsør stiller så fede muligheder til rådighed, hvorfor så ikke slå til?
    Det er en fantastisk chance.

• #4   24. mar 2011 Misforstå endelig ikke mit indlæg helt, der er vis sarkasme bag, men i det store hele er det jo sådan, jeg håber at RCV får bedre muligheder, og de er her nu, for mig betyder navnet ikke noget, men det som betyder noget er at få noget mere brugbart, der ligger lige for benene af os alle sammen mulighed for at få en klub som rent faktisk har gode muligheder, med en god lokation og indendørs fasaliteter, samt strøm toilet osv.
    Det ville være surt at gå glip af det, muligheden for at lave en bane 10km fra byen er ikke særlig vild, men lidt god vilje og samme arbejde, så har vi både klubhus og baner i et langt mere attraktivt område.
    Jeg syntes virkelig det er fedt i har sat noget igang, men nu er muligheden for at lave det så meget federe lige her.

• #5   24. mar 2011 Vi burde nok lave noget som vi kan dele ud, hvis vi får indebaner, så kender jeg en sponsor som gir alt i tæpper imod en reklame.

• #6   24. mar 2011 Det er lidt svært lige nu, jeg satser på alle tilladelser, formodenligt bliver det ude ved Go-cartbanen med udendørs offroad baner, og flyvning.

• #7   24. mar 2011 Jammen lad os gøre det, og så køre videre på nuværene tilbud, og så få fuld valuta for det, meningen er at få noget i Korsør.
    Og det er netop der hvor de store muligheder er for tiden.

Kommentér på:
Bestyrelsen skal vælges.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce