829 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
26. maj 2011 Følger: 29 Følgere: 26 RC-enheder: 3 Emner: 45 Svar: 316
hej {{forumTopicSubject}}
så har jeg lavet en gruppe
til vores forsøg på at få en bane i kbh har skrevet til glostrup rc klub for at hører om de er intreserret
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
hej