{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spil / winch
  • #1   12. jul 2013 Hæ Hæ, de kan nu trække lige omkring 4-5 kg, men det er heller ikke nok, ikke engang til mine biler der vejer under 2kg
    Spillet skal minimum kunne trække 2-3 gange mere af vognens vægt for at kunne trække vognen hen over en kant eller op af en mudderpøl.
    Bliv ikke overrasket over at der skal godt 10kg til før din vogn slipper mudderet smiley

    Hvis du har en fjeder vægt (træk vægt) så bind den fast i din bil og tjek hvor meget trækkraft der skal til for at trække bilen op af forskellige huler.
    Det er lidt af en øjen åbner smiley

    Hvis du vil ha´ noget som der virker og er ikke bare til pynt, så skal du op med den store penge pung, eller også skal du lave noget selv af f,eks en servo.
    En 20kg servo med metal tandhjul, hvor man skifter potmeteret ud og sætter en spole på, er en god løsning, og den kan let gemmes under kølerhjælmen smiley

    Test af et købe spil som jeg Har lavet.
    http://www.rcgalleri.dk/fotoalbum/teknik_projekter/7885-3racing_winch_for_110_crawler_


  • #2   12. jul 2013 jeg har haft spil på stort set alle mine skala cravlere, på et eller andet tidspunkt.
    jeg syntes at de fungere rimeligt fint, til det brug vi bruger det til.
    hvis en bil sidder fast i mudderet og man prøver at trække den op med en anden bils spil slipper bilen som som reglen grebet i underlaget FØR spillet giver op.
    jeg har dog også erfaret at styreenheden ikke kan holde, og brander hurtigt af, derfor skifter jeg altid enheden ud med en THOR15 esc. så er der ikke nogle problemer. og jeg har også kørt med 3 celler på spillet også uden problemer, tvært i mod, den får flere krafter.
    jeg tror at grænsen ved de 2 kg er at krogen går i stykker. derfor bliver de også skifete ud som noget af det første.


Kommentér på:
Spil / winch

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce