{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Ny laptop {{forumTopicSubject}}

Hej i gruppen

Den gamle laptop til tidstagningsanlægget er ved at være godt træt, og efterhånden også ganske besværlig at have med at gøre.

Det ville være rart med en anden.

Umiddelbart har vi ikke de store krav til maskinen...
-Det skal være en laptop.
-Den skal selvfølgelig virke.. smiley
-Den SKAL have en COM-port (ellers kan sensorene til anlægget ikke tilsluttes)

Har du noget liggende i gemmerne der ikke bruges mere.. så giv endelig lyd. Så finder vi ud af om det er en maskine der kan bruges.

vh T


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny laptop
  • #2   29. aug 2014 Hej Klaus. Tak for input. Jeg er allerede bekendt med USB/com adapterne, og har i skrivende stund een af slagsen i posten.
    Inden vi konkluderer USB-adapteren virker, vil jeg dog gerne først afprøve vidunderet i praksis.. smiley

    Lad os håbe det gør, for det vil virkelig gøre det meget lettere at finde en anden laptop til anlægget. Der er ikke mange tidssvarende modeller tilbage med en com-port.

    Jeg er på jobbet blevet bedt om at rydde op i hvad der i daglig tale kaldes "gamle maskiner", dog har ingen af vores laptops com-port. Hvis det viser sig adapteren virker med Robitronic anlægget, håber jeg dog at kunne redde een af de gamle maskiner til formålet.
    Selvom jeg kalder dem gamle maskiner, må I ikke være i tvivl om at det stadig er en opgradering.

    Dermed slet ikke sagt andre forslag vil blive afvist. Alle ideer er fortsat velkomne.



Kommentér på:
Ny laptop

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce