{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12 visninger | Oprettet:

Det "lune" vejr. {{forumTopicSubject}}

Nå gutter! Ka' i holde varmen derude?

Hvor mange får så luftet deres sager (RC) ikke de andre sager...
I denne varme?

Jeg havde lige min e-Jato ude at trille den anden dag men det fik sgu hurtigt ende da jeg holdte øje med temperaturen luften var 27 så der startede motoren også og den er uden aktiv køling.

Da den ramte 42 grader så tænkte jeg at den vist havde kørt nok for den dag. Ja jeg ved godt 42 grader ikke er direkte kriminelt for en børsteløs motor. Men det var sgu alligevel for varmt at være uden for selv i skyggen hvor jeg kørte.

Jeg er bare ikke til den varme vi har, jeg er mere til omkring de 19-21 grader. Det er en fin temperatur.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Sat to rullegardiner op 1.050 kr.
  • Maling af lille stakitt — ca 4. Meter 2.070 kr.
  • Flytterengøring 2.000 kr.
  • Slutrengøring lejlighed 86 kvm 2.500 kr.
  • Fjern ukrudt på terrasse 1.400 kr.
  • Hjælp til samling af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Det "lune" vejr.

Annonce