Det "lune" vejr. {{forumTopicSubject}}
Nå gutter! Ka' i holde varmen derude?
Hvor mange får så luftet deres sager (RC) ikke de andre sager...
I denne varme?
Jeg havde lige min e-Jato ude at trille den anden dag men det fik sgu hurtigt ende da jeg holdte øje med temperaturen luften var 27 så der startede motoren også og den er uden aktiv køling.
Da den ramte 42 grader så tænkte jeg at den vist havde kørt nok for den dag. Ja jeg ved godt 42 grader ikke er direkte kriminelt for en børsteløs motor. Men det var sgu alligevel for varmt at være uden for selv i skyggen hvor jeg kørte.
Jeg er bare ikke til den varme vi har, jeg er mere til omkring de 19-21 grader. Det er en fin temperatur.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Det "lune" vejr.