{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Salg af Predator 1:10 MT {{forumTopicSubject}}

Dette er en salges anonce, og derfor beder jeg folk, som ikke kan acceptere det holde unøding kommentarer væk.

Til adm.'s og hjælperevil jeg sige, at Markedet ikke virker særligt seriøst, så derfor prøver jeg også her.
hvis i sletter indlæget vil jeg gerne at i lige skriver det først. tak.

http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5560

Der er ny motor - lige tilkørt (ca. 2L)
Der er ny 2 speed gearkasse
der er opgraderet styreservo (Hitec 9,4kg)
en masse ander ekstraudstyr (Se billeder!!)
4 Ekstra fælge + dæk (OBS ikke dem på billeder!)
Bilen er 100% RTR - Uden startsæt og nitro!!

Der er rigtig mange "gode" småting med til bilen.

Den bliver solgt uden nogen form for garenti, men den virker!
Salgsgrunden er, at jeg har en Savage som tager min tid.

OBS: Skal lige fin-indstilles!´
Det eneste du mangler er et startsæt til ca. 250,-

Bliver solgt for 1000,- eller bud derover.
Kan sende pr. efterkrav imorgen (10-10-05)
Bor i Skagen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Salg af Predator 1:10 MT

Annonce