{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
255 visninger | Oprettet:

Flier esc {{forumTopicSubject}}

Har købt en voksen bil med flier esc på 400A. Har program box med til programmering af esc. Nogle der har erfaring med modellen? Min udfordring er, at få den til at lagre de justeringer som jeg foretager.
De 2 midterste knapper på boxen skal holdes nede samtidig for at sende de valgte indstillinger til esc, men når jeg næste gang sætter boxen til esc’en, er den røget tilbage til “standardindstilling” ??

Kommentarer på:  Flier esc
  • #1   5. sep Når du har sendt indstillingerne fra boksen til ESC og tester ESC bagefter, har ESC'en så modtaget indstillingerne?

Selv om det ikke er normen, så kan det være at boksen automatisk nulstiller sig selv og ESC hver gang du kobler dem op med hinanden.

der kan også være den mulighed at boksen simpelthen ikke fungere som den skal.

Har du prøvet at tage kontakt til forhandler eller producenten for at høre om det er normal opførsel for boksen.

• #2   5. sep Jeg synes ikke at kunne se, når jeg eksempelvis stiller acceleration til low-mid-high, at der er nævneværdig forskel. Det er købt brugt og nok ikke helt nyt, men de forhandles da stadig. Jeg har også tænkt, om boksen måske ikke virker 100%. Den er ellers lige til at gå til/betjene!! Tak for input

• #3   5. sep Jeg har en i båden og enlig fin esc. Har dog ikke brugt box ,kun USB. Det er som om det er lavet til Windows xp ind i mellem. Kan bogen ikke opdateres på fliers hjemme side

Kommentér på:
Flier esc

x