{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Batteristik + div spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

I forbindelse med at jeg påtænker at købe ny styreservoer, skal jeg nok også have et par humppack, men er blevet lidt forvirret over de forskellige stik som sidder på de batterier som man ser på nettet.

Der er både Futuba og Bec stik, men hvilken skal man bruge.

Den som sidder på den originale batteriboks til AA batterier, er det ikke den de kalder et Bec stik og Futubastik er det ikke et stik som man kan sættet direkte i modtagere ?

Et humppack på 1100 mha, hvor lang tid kan det ca holde til.

Ang. batterier til en startboks, er det så bedst med et 12 volt eller 2 stk 7,2 volts racingpacks, og hvor mange mha skal de evt, være på ?

Hvis man begynder og bruge startboks, skal trækstarteren så pilles af, og findes der så evt. nogle bagplader til motoren som er universale, eller skal de passe lige præcis til den motor som jeg har
_________________

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Batteristik + div spørgsmål

Annonce