{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Min gamle E30

2.717 visninger | Oprettet:

Ja, her er bare lidt billeder af min gamle E30 M-Tech1.
Havde den i lidt over 1½år, men blev nødt til at sælge den efter en ordentlig omgang lort med det værksted der skulle lave rust i den (alt lige fra at de satte ild til bilen, ødelagde varmeapperatet, og at de ikke fik forseglet det nye metal så rusten kom igen efter 1 månede)..

Lidt surt, da jeg nu har en permanent rygskade, så jeg nok ikke kommer til at kunne lave sådan en E30 igen :(
Planen var ellers en E30 med 24V M50B25 med Turbo...

Men lidt omkring bilen:
• M20B27 2.7L ETA Bund, med højkomprimerede stempler
• 320 Topstykke
• 323 Knast
• 325 Luftmængdemåler
• 325 Indsugnings manifold
• 325 Dyser
• 325 Ledningsnet og styreboks
• 325 Oliekøler
• Bananmanifold fra Koed, sluttede i en Scorpion bagpotte med DTM afgange

Den leverede omkring 165hk med ca. 245nm og trak rent til 7000omdr./min.
Bilen var syntet og godkendt med konstruktive ændringer på motoren og undervogn, der inkluderede ombygning til skiver i bag (den var jo født en 320i) og bredt model spærre diff. (alt var indført på registerings attesten)

De dele jeg nåede at få hjem til den, men aldrig monteret pga. den skulle sælges var:

• Zimmermann hullede skiver i alle 4 hjørner (vent. i front)
• SuperSport dæmpere
• SuperSport fjedre
• SuperSport gevindstykke til højdejustering af bagakslen
• Shortshift

Kommentér på:
Min gamle E30
Annonce