Min gamle E30
2.717 visninger
|
Oprettet:
Ja, her er bare lidt billeder af min gamle E30 M-Tech1.
Havde den i lidt over 1½år, men blev nødt til at sælge den efter en ordentlig omgang lort med det værksted der skulle lave rust i den (alt lige fra at de satte ild til bilen, ødelagde varmeapperatet, og at de ikke fik forseglet det nye metal så rusten kom igen efter 1 månede)..
Lidt surt, da jeg nu har en permanent rygskade, så jeg nok ikke kommer til at kunne lave sådan en E30 igen :(
Planen var ellers en E30 med 24V M50B25 med Turbo...
Men lidt omkring bilen:
• M20B27 2.7L ETA Bund, med højkomprimerede stempler
• 320 Topstykke
• 323 Knast
• 325 Luftmængdemåler
• 325 Indsugnings manifold
• 325 Dyser
• 325 Ledningsnet og styreboks
• 325 Oliekøler
• Bananmanifold fra Koed, sluttede i en Scorpion bagpotte med DTM afgange
Den leverede omkring 165hk med ca. 245nm og trak rent til 7000omdr./min.
Bilen var syntet og godkendt med konstruktive ændringer på motoren og undervogn, der inkluderede ombygning til skiver i bag (den var jo født en 320i) og bredt model spærre diff. (alt var indført på registerings attesten)
De dele jeg nåede at få hjem til den, men aldrig monteret pga. den skulle sælges var:
• Zimmermann hullede skiver i alle 4 hjørner (vent. i front)
• SuperSport dæmpere
• SuperSport fjedre
• SuperSport gevindstykke til højdejustering af bagakslen
• Shortshift
Havde den i lidt over 1½år, men blev nødt til at sælge den efter en ordentlig omgang lort med det værksted der skulle lave rust i den (alt lige fra at de satte ild til bilen, ødelagde varmeapperatet, og at de ikke fik forseglet det nye metal så rusten kom igen efter 1 månede)..
Lidt surt, da jeg nu har en permanent rygskade, så jeg nok ikke kommer til at kunne lave sådan en E30 igen :(
Planen var ellers en E30 med 24V M50B25 med Turbo...
Men lidt omkring bilen:
• M20B27 2.7L ETA Bund, med højkomprimerede stempler
• 320 Topstykke
• 323 Knast
• 325 Luftmængdemåler
• 325 Indsugnings manifold
• 325 Dyser
• 325 Ledningsnet og styreboks
• 325 Oliekøler
• Bananmanifold fra Koed, sluttede i en Scorpion bagpotte med DTM afgange
Den leverede omkring 165hk med ca. 245nm og trak rent til 7000omdr./min.
Bilen var syntet og godkendt med konstruktive ændringer på motoren og undervogn, der inkluderede ombygning til skiver i bag (den var jo født en 320i) og bredt model spærre diff. (alt var indført på registerings attesten)
De dele jeg nåede at få hjem til den, men aldrig monteret pga. den skulle sælges var:
• Zimmermann hullede skiver i alle 4 hjørner (vent. i front)
• SuperSport dæmpere
• SuperSport fjedre
• SuperSport gevindstykke til højdejustering af bagakslen
• Shortshift

Min gamle E30
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 41 RC-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 174
Du kan vel gætte hvad der sker, når du blander en 18 årig, 170hk, 260+ nm og så meget sne som vi havde i vinteren 2009-2010?
Den blev placeret i et skilt med en 70-80 i timen.
Men det går nok, jeg kører Subaru i dag
jul 2011
Følger: 35 Følgere: 33 RC-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 7
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 41 RC-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 174
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 41 RC-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 174
Men du har ret
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 8 Emner: 27 Svar: 1.851
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 41 RC-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 174
Desuden er den også på Bilgalleri (endda et par gange pga. flere ejere).
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 3 Emner: 35 Svar: 1.326
har desværre ikke billeder af den mere da der kom virus på min nye pc så nu sidder jeg ved den gamle lorte pc og alt er blevet slettet på min nye pc
men har fået en ny bmw e 30 (ikke noget at råbe hurra for) men bruger den til drift XD
jul 2006
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 100
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 8 Emner: 27 Svar: 1.851