Bil hbx skyline 2007
2.236 visninger
|
Oprettet:
Bil hbx skyline
Årgang:
2007
Drivkraft:
Batteri på 4000 mAh / batteri på 2000 mAh..
En Gt 3 Turbo motor..
En Gt 3 Turbo motor..
Topfart
ca. 40-45 km´t
Størrelse
-skala 1:10
-længde 440mm
-bredde 190mm
-længde 440mm
-bredde 190mm
Vægt
ca. 1,2 kg
Ekstraudstyr
- En mase fede klistermærker..
- Hjulsæt Dish Race
- slicks competition "til dish race"
- En GT 3 Turbo motor på 21 turns
- værktøjskasse til batterier og andre dele..
- 4000 mAh batteri
- tonede ruder ( hjemme lavet )
- vinduesvisker ( sølv )
- sidespejle ( sølv )
- nummerplade ( sølv )
- udstødning ( sølv )
- Hjulsæt Dish Race
- slicks competition "til dish race"
- En GT 3 Turbo motor på 21 turns
- værktøjskasse til batterier og andre dele..
- 4000 mAh batteri
- tonede ruder ( hjemme lavet )
- vinduesvisker ( sølv )
- sidespejle ( sølv )
- nummerplade ( sølv )
- udstødning ( sølv )
Bemærkninger
En super nybegynder bil..
den køre lidt for langsomt for mig, så har købt en GT 3 Turbo motor
NYE BILLEDER PÅ VEJ!!:)
den køre lidt for langsomt for mig, så har købt en GT 3 Turbo motor
NYE BILLEDER PÅ VEJ!!:)

Bil hbx skyline
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 17
hvor henne har du købt din HBX
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Svar: 1
OK... sig til hvis du bliver intra ..65kr og det er dit ... du går også noget rc værktøj med af en værdi af 100kr...
jeg skal nok betale porto hvis du køber det.)
mar 2006
Følger: 7 Følgere: 7 RC-enheder: 4 Emner: 6 Svar: 16
nej .. ikk rigtig ..
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Svar: 1
nej desvære .. men har sidespæjle , vindues visker og nr plade, er du intra i det??
mar 2006
Følger: 7 Følgere: 7 RC-enheder: 4 Emner: 6 Svar: 16
Hey !!!! er din udstødning stadig til salg ?
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Svar: 1
tak.. har givet høj igen
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 13
Syns HBX er nogen af de fedeste onroads
og din er ingen undtagelse så HØJ herfra
Mvh. Martin
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Svar: 1
ja, overskriften siger det hele men tak igen:-)
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 17 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 8
Høøj tilbage :b
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Svar: 1
Okey det syntes jeg heler ikke selv... men skal snart have nyt karrose
hvor de passer til:-)
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 1
ja dety en en ok kvik motor
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Svar: 1
tak..
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 20
Fed øse.. hbx stil, høj herfra
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 85 Svar: 415
høj til den.
hilsen lillebror.
jul 2005
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 86 Svar: 619
Det er dumt for de de dæk der, er til indendørs (Tæppe)
De er lavet af noget meget tyndt gummi !
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 RC-enheder: 8 Emner: 107 Svar: 553
Lad mig lige tilføje det er den fedeste hbx jeg har set ! som kun har fået fjernet spøjleren og nye dæk !
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 RC-enheder: 8 Emner: 107 Svar: 553
Høj Høj !
Giver du ikke en tilbage på min tc4 !
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 RC-enheder: 8 Emner: 107 Svar: 553
Det er dumt at køre på asfalt de er til bane ! Tror jeg !?
:s
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Svar: 1
takk.. ja jeg køre på asfalt
jul 2005
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 86 Svar: 619
Fed hbx !
De hjul du her på der kører du på asfalt med den ?
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 2 Emner: 26 Svar: 154
fed hbx har selv en hbx max buggy smid lige en høj eller en kommentar
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 23
Smider du ikke en høj på min Mini cooper ?
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Svar: 1
tak for tilbudet men jeg siger nej tak i denne omgang...
apr 2006
Følger: 82 Følgere: 76 RC-enheder: 2 Emner: 36 Svar: 142
jeg har også en hbx