2. feb 2006
Dobbelt Køre tid Alt vægten på mini-t en ligger bagved for at give vægt på de trækkende hjul og der for bedre acceleration.
Det fungere også men når man så skal dreje så flyver bilen aligevel lige ud så for at give bedre vægt. Og så længere køre tid.
Det er selfølgelig kun noget man montere når man leger der hjemme i gården. Skal man på bane skal man bare overveje om man vil ha batteriet foran eller bagved. altså vægten på trækket eller styringen.
Skal man drag race er det klart at fortrække at sætte den bag ved men er der mange sving så skal man overveje om man vil ofre lidt acceleration mod at få bedre kontrol over sin bil. Fordi det acceleration man midster er minimalt i forhold til det greb man får ved at sætte batteriet foran. Man kan også opveje tabet med de rigtige dæk. Eks skovlhjul til Sandet jord. Traktor til løst fast jord (muld jord eller jord det lige har regnet på), eller med nupper til fast jord med let løst overlag på. Det betyder meget. Og så BILLIGE dæk til asfalt da det æder dækkene og da det er blødt gummi det er lavet i tar den fast lige meget hvad det er så gem dine nedslidte dæk til du skal på asfalt og brug dem der så får du lidt "slick" agtige dæk
2. feb 2006
okay?????????????? men det alu jeg har på det ikke specielt tungt og hvad er det lige nylon er ???
og bilen er jo nok også bygget med de plastik dele fordi at man skulle kunne købe alu dele til den så producenten tjener penge på det
men af dine tre ting som du syntes at man kan sætte på en mini-t så har jeg jo de 3 første det eneste jeg mangler er kulfiber bund
OG
jeg syntes at den er så kedelig standert så jeg syntes at jeg ville have noget alu på den !! jeg har også lige bestilt en del mere alu så den kan blive lidt mere ens !!!!!! Men hvorfor er det lige at du har to batterier på din??..
Syntes du så også at det her er en tung og klodset mini-t ?
16. nov 2005
heysa du snakkede på et tidpunk om det ville være fedt med en dansk mini-t side noget der er blevet til noget. er selv lige blevet mini-t ejertjek min profil
11. apr 2005
Den piller pænt skrald. Men det en graupner 300 koster er klart det værd. Problemet er bare diffet. Du skal han en ny + en aluplade, og det kan alt efter økonomi (er selv på su) være en ret dyr fornøjelse. Men stock (damn det er jo snart 1 år siden) kører den vel en 15 km/t men husk dual cell mod giver vægt til fronten og det giver totalt grip i fronten.
2. apr 2005
fed Har lige købt én selv, og synes det ville være fedt at tune den som du har gjort + en graupner 300 motor (eller noget brushless mamba)
Ved du hvor meget den kører som stock?
9. aug 2004
Det er en super bil... Den holder 100% Det er bilen for dem der ikke vil investere 10 mill i en bil og så er den total holdbar (og nem/billig at tune)
Hvad jeg har givet for min er en hemmelighed.
Men den koster ca 1750 kr. INCL ALT. Som RTR og med lader og batteripakke og ekstra motor ligger den på 2300 og så har du kun strøm til laderen og batterier til senderen som udgift. (Der følger en 4 x AA cell pack med til bilen) Se Speed's truck.
Og for de 2300 køre du ca 2 dæk i timen eller små 25 k/mt.
9. aug 2004
dav jeg har et spørgsmål jeg har en ven der godt vil ha en el-bil. men han har ikke så mange penge og så vil jeg spørger om den Off-Roader Mini-T er en god bil og hvor meget har du givet for den?
Off-Roader Mini-T
nov 2004
Følger: 10 Følgere: 8 RC-enheder: 5 Emner: 27 Svar: 42
aug 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 5
Det vil jeg påstå er en personlig vurdering
aug 2005
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 5 Emner: 22 Svar: 292
så det vil sige at den bliver bedere med batteripakken foran ?? hvis det er tilfældet så skal jeg da lige prøve det
aug 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 5
Alt vægten på mini-t en ligger bagved for at give vægt på de trækkende hjul og der for bedre acceleration.
Det fungere også men når man så skal dreje så flyver bilen aligevel lige ud så for at give bedre vægt. Og så længere køre tid.
Det er selfølgelig kun noget man montere når man leger der hjemme i gården. Skal man på bane skal man bare overveje om man vil ha batteriet foran eller bagved. altså vægten på trækket eller styringen.
Skal man drag race er det klart at fortrække at sætte den bag ved men er der mange sving så skal man overveje om man vil ofre lidt acceleration mod at få bedre kontrol over sin bil. Fordi det acceleration man midster er minimalt i forhold til det greb man får ved at sætte batteriet foran. Man kan også opveje tabet med de rigtige dæk. Eks skovlhjul til Sandet jord. Traktor til løst fast jord (muld jord eller jord det lige har regnet på), eller med nupper til fast jord med let løst overlag på. Det betyder meget. Og så BILLIGE dæk til asfalt da det æder dækkene og da det er blødt gummi det er lavet i tar den fast lige meget hvad det er så gem dine nedslidte dæk til du skal på asfalt og brug dem der så får du lidt "slick" agtige dæk
Håber det kunne bruges til noget
aug 2005
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 5 Emner: 22 Svar: 292
men det alu jeg har på det ikke specielt tungt og hvad er det lige nylon er ???
og bilen er jo nok også bygget med de plastik dele fordi at man skulle kunne købe alu dele til den så producenten tjener penge på det
men af dine tre ting som du syntes at man kan sætte på en mini-t så har jeg jo de 3 første det eneste jeg mangler er kulfiber bund
OG
jeg syntes at den er så kedelig standert så jeg syntes at jeg ville have noget alu på den !! jeg har også lige bestilt en del mere alu så den kan blive lidt mere ens !!!!!! Men hvorfor er det lige at du har to batterier på din??..
Syntes du så også at det her er en tung og klodset mini-t ?
http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6933
jeg syntes nemlig at den er fed og håber at min kommer til at se sådan ud !
aug 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 5
Øhh acceptere ikke din udfordring ... og nej smider ikke en stemme på din bil
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 38 Svar: 117
du snakkede på et tidpunk om det ville være fedt med en dansk mini-t side noget der er blevet til noget. er selv lige blevet mini-t ejertjek min profil
aug 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 5
Men det en graupner 300 koster er klart det værd. Problemet er bare diffet. Du skal han en ny + en aluplade, og det kan alt efter økonomi (er selv på su) være en ret dyr fornøjelse. Men stock (damn det er jo snart 1 år siden) kører den vel en 15 km/t men husk dual cell mod giver vægt til fronten og det giver totalt grip i fronten.
nov 2004
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 6 Emner: 4 Svar: 14
Har lige købt én selv, og synes det ville være fedt at tune den som du har gjort + en graupner 300 motor (eller noget brushless mamba)
Ved du hvor meget den kører som stock?
aug 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 5
NEJ - bilen er ikke til salg og slet ikke til en rimelig pris.
okt 2004
Følger: 276 Følgere: 265 RC-enheder: 3 Emner: 300 Svar: 2.621
aug 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 5
Den holder 100% Det er bilen for dem der ikke vil investere 10 mill i en bil og så er den total holdbar (og nem/billig at tune)
Hvad jeg har givet for min er en hemmelighed.
Men den koster ca 1750 kr. INCL ALT. Som RTR og med lader og batteripakke og ekstra motor ligger den på 2300 og så har du kun strøm til laderen og batterier til senderen som udgift. (Der følger en 4 x AA cell pack med til bilen) Se Speed's truck.
Og for de 2300 køre du ca 2 dæk i timen
Jeg har købt min her http://morfars.dk/product.asp?product=2566&page=1
PS. Der hvor bilen stejler kig godt på skyggen... Så kan du se pinden der holder den
aug 2004
Følger: 1 RC-enheder: 1
jeg har en ven der godt vil ha en el-bil. men han har ikke så mange penge og så vil jeg spørger om den Off-Roader Mini-T er en god bil og hvor meget har du givet for den?
På forhånd TAK
pc det er en fed motherfucker truck du har:-)
aug 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 5
???
aug 2004
Følger: 1 RC-enheder: 1
aug 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 5
du kan læse der står:
Topfart: ca 25 km/t
aug 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 5
de sidder paralelt... så de giver bare mere køretid... + mere vægt på forhjulene så den rentfaktisk drejer