Bil Mitsubishi Lancer Evo 2007
1.226 visninger
|
Oprettet:
Bil Mitsubishi Lancer Evo
Årgang:
2007
Drivkraft:
- Std. el motor
- 7,2 v
- 1800mAh batteri
- 4 hjulstræk med kardanaksel
- 7,2 v
- 1800mAh batteri
- 4 hjulstræk med kardanaksel
Topfart
- Ca. 60km/t
Størrelse
- 1:10 Skala
- 44 cm Lang
- 19 cm Bred
- 17 cm Høj
- 26 cm Akselafstand
- 44 cm Lang
- 19 cm Bred
- 17 cm Høj
- 26 cm Akselafstand
Vægt
- 1,2 kg
Ekstraudstyr
-individuel affjedring
-kuglelejer i alle hjul
-fuld propertional kontrol med trim, reverse switch og bremsefunktion
Styling
- tonede ruder
- Sænket 0,5 cm
- Sidespejle AERO
- Skivebremser DLX
- Udstødning After Burner
- Hjulsæt 5-spoke Blue Gun (alu)
-kuglelejer i alle hjul
-fuld propertional kontrol med trim, reverse switch og bremsefunktion
Styling
- tonede ruder
- Sænket 0,5 cm
- Sidespejle AERO
- Skivebremser DLX
- Udstødning After Burner
- Hjulsæt 5-spoke Blue Gun (alu)
Bemærkninger
Fremtid :
- Der skal mere på.. kan ikk sige hvad for har tænkt på så meget...
- Der skal mere på.. kan ikk sige hvad for har tænkt på så meget...

Bil Mitsubishi Lancer Evo
jul 2007
Følger: 1 RC-enheder: 3
gav høj fed hbx
SIMON I FOR DU ONDT I RØVEN OVER EN HBX hehe TABER :::xD
man skal kun give en lav hvis den ikke overholder dem her
1. RC enheden SKAL være din egen!
2. Alle billeder SKAL være tydelige og af selve RC enheden!
3. RC enheden må IKKE oprettes som salgsannonce!
4. RC enheden må IKKE være solgt ved oprettelsen!
5. Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)
og det gør den vist
det er min menig:)
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 3
der er ikke sket så meget siden sidst hva... den er jo stadig grim og std
aug 2007
Følger: 43 Følgere: 40 RC-enheder: 11 Emner: 89 Svar: 960
gav høj, gir du ikk tilbage;P
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 3
men jeg er stadig overbevist om det er forde du ikke kan tåle en lav
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 3
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 3
og hvis du syntes min er grim så er det jo bare sådan.
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 11
men nej det er iorden du giver lav... men så er det jo også i orden jeg giver dig lav...
For du syntes min er std. og jeg syntes din er grim!
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 3
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 11
men du har ingen grund til at gå ind og give mig en lav du kunne lige så godt have ladet være...
Det er jo klart du har sikkert haft din i et år og jeg har haft min i et måned!
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 3
men hvis man så lige kigger på mine billeder er den lang fra som jeg fik den. jeg har haft lavet menge ting ved min bil. og har brugt alt for mange penge på at få den som den står.
men du har jo bare købt en std hbx til 900kr tror jeg vist den koster. bare min fartregulator koster 850kr det er jo næsten det samme. så må du jo kunne forstå at sådan noget billigt lejetøj (som sikkert virker fint til dit behov) ikke har fortjent mere end en lav.
det er bare min menig.
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 3
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 3
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 3
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 3
da den stort set er std.
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 36
Ydesiden af lygten er en del af karrossen også sætter man en parbol indvendig..
nov 2006
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 3 Emner: 23 Svar: 329
så ved jeg ik hvad der er galt
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 11
kommer flere billeder i weekenden
apr 2007
Følger: 184 Følgere: 180 RC-enheder: 44 Emner: 3 Svar: 104
(-: høj herfra (-:
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 4
mere tekst