Bil HBX GTR ( BYTTET ) 2007
1.885 visninger
|
Oprettet:
Bil HBX GTR ( BYTTET )
Årgang:
2007
Drivkraft:
Purple tiger 2*16 turns. omkring 32000 rpm.
Topfart
Nye motor ca. 50 km/t.
Størrelse
1:10
Vægt
1,5 kilo ca.
Ekstraudstyr
Olie støddæmpere.
Kuglelejesæt.
Purple tiger 2*16 turns.
Speed profi 40R.
Kuglelejesæt.
Purple tiger 2*16 turns.
Speed profi 40R.
Bemærkninger
Dejlig bil , den nye motor er lidt dårligere i optrækket , men den giver MEGA godt på toppen .. Malet mine fælge sorte .. Det ser meget godt ud , eller hva ?

Bil HBX GTR ( BYTTET )
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 5
Hold nu jeres kæft med at være skadefro ! Hvis ikk jeg spørger får jeg ikk noget svar , vel ?!
sep 2006
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 156
Hvad tror du selv?
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 43 Svar: 130
nej ellers tak
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 84 RC-enheder: 18 Emner: 15 Svar: 69
1400kr ?? så put et 0 bagpå så har du hva jeg har givet
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 84 RC-enheder: 18 Emner: 15 Svar: 69
det gider jeg ikke en gang at svare dig på....
hva står din hbx dig i???
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 9 Emner: 8 Svar: 23
ellers tak
aug 2007
Følger: 43 Følgere: 40 RC-enheder: 11 Emner: 89 Svar: 960
gav høj, gir du ikk tilbage
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 3
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2
godt råd, køb også et andet batteri, batteriet kan slet ikk trække en hutigere motor... det samme med regulatoren
jul 2005
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 86 Svar: 619
kan du ik læse ? http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=72
Og hvis du ikke har noget godt at sige til den så HOLD DIG VÆK !
jul 2005
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 86 Svar: 619
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=72
apr 2006
Følger: 82 Følgere: 76 RC-enheder: 2 Emner: 36 Svar: 142
Det glæder jeg mig til at se så
apr 2006
Følger: 82 Følgere: 76 RC-enheder: 2 Emner: 36 Svar: 142
Din er også fed
apr 2006
Følger: 82 Følgere: 76 RC-enheder: 2 Emner: 36 Svar: 142
Det er et Skyline r34
jun 2006
Følger: 20 Følgere: 17 RC-enheder: 2 Emner: 16 Svar: 165
Godt endelig at se den kom hjem hva! Så skal vi bare have 30 grader og så skal vi drifte sammen ;P X-høj til dig min ven ;P
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 19
hehe
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 19
kigger du ikk oss lige forbi min bil....
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 19
nice GTR...
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 5
Tak
apr 2006
Følger: 82 Følgere: 76 RC-enheder: 2 Emner: 36 Svar: 142
kig forbi
maj 2006
Følger: 49 Følgere: 49 RC-enheder: 8 Emner: 46 Svar: 1.076
mvh Rune
sep 2005
Følger: 62 Følgere: 66 RC-enheder: 11 Emner: 9 Svar: 26
fin rc
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 5
Tak for stemmerne