Bil CEN TR4 X 2 SOLGT [Tidl. RC-enhed] 2004
1.432 visninger
|
Oprettet:
Bil CEN TR4 X 2 SOLGT
Årgang:
2004
Drivkraft:
Nitro 16% 20%hved topfart
Topfart
normalt ligger den på ca. 105-110 men en dag hvor vær og vind var med mig målte mig og min gode ven som er striser af den fede tybe den med hans politi scaner/fart måler !!! og fik det forygende resultat (117,2) jeg troede ikke selv det var riktigt men det burte padse siger min ven hvis navn jeg har låvet ikke at nævne.
har ikke målt den nye/brugte endnu men det tegner godt
har ikke målt den nye/brugte endnu men det tegner godt
Størrelse
1/10
Vægt
? standard men kan ikke fider parpirene til den mere
NR 2 er også standart dog uden org karosse.
NR 2 er også standart dog uden org karosse.
Ekstraudstyr
kun spur gir to tænder til høj topfart
Bemærkninger
min bil køre nu på 4 sersong og kan stadig være med mellem de hurgtige biler men min mortor er hved at være godt brugt men næner ikke at skille mig af med den da det var den første bil jeg anskaffede mig håber i vil tage godt i mod en gammel svend der stadig køre på tråds af skrammer gennem tiden
PS måtte have en til da tilbudet var der
PS måtte have en til da tilbudet var der

Bil CEN TR4 X 2 SOLGT
jun 2009
Følger: 12 Følgere: 12 RC-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 43
hej har du en manual jeg evt kunne få en kopi af eller ved du hvor man kan downloade den
jul 2008
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 3 Emner: 1 Svar: 8
fin cen høj fra mig smider du lige en stemme til min
maj 2008
Følger: 11 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 9
hey giver du ikke også min cen Ekstra høj
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 19
hey hvad med også at kigge forbi mig og give en stemme hvis du har lyst
jan 2008
Følger: 57 Følgere: 53 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 15
høj herfra
apr 2007
Følger: 184 Følgere: 180 RC-enheder: 44 Emner: 3 Svar: 104
10 af de gode.....(-:
jan 2008
Følger: 71 Følgere: 67 RC-enheder: 5 Emner: 29 Svar: 172
så du for sku 10 ad de gode
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 329
fin cen, og fedt og se den bliver brugt, og ikke bare står til pynt..
er sku fedt og se du også tør tage billeder efter brug, frem for at tage når den er helt ny, og uden hverken skrammer eller ridser, en rc er til at køre med, ikke til pynt..
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 49 RC-enheder: 25 Emner: 48 Svar: 277
Hey ven, den der skal helt sikkert ind her
Har du fået lavet gearne ?