{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Bil Kyosho Inferno GT Nissan 2008

2.456 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Jesper V
Mand | 47 år | Oprettet: 27. dec 2007


Bil Kyosho Inferno GT Nissan

Årgang:
2008
Drivkraft:
-G.O .28 pro motor (4,59cm³).
3.0hk ved 32.000rpm
Practical Range 6.000/37.500rpm
Bore/Stroke 18.35mm/17.60mm
6+2 ports

-2-trins gearkasse (8.37:1 / 10.87:1)
-25% Jets nitro fuel.
-4WD med kardantræk.
Topfart
Fabriksspecifikationerne siger 100 km/t, men det kunne standard motor ikke helt klare, men med den nye G.O motor monteret har jeg målt den til 97 km/t.
Med en højere gearing kan den sagtens komme lidt højere op, men det er overhovedet ikke nødvendigt ;-)
Størrelse
-Skala: 1:8
-Længde: 49,6 cm
-Bredde: 30,8 cm
-Højde: 14,0 cm
-Hjulafstand, for: 26,2 cm
-Hjulafstand, bag: 26,5 cm
-Akselafstand: 32,5 cm
-Dæk: Ø94x41 mm
-HEX: 17mm
Vægt
Med den nye motor, aluminimum-stumperne og meget andet har den overraskende nok kun taget 130 gram på!! fra 3275 gram til 3405 gram.
Ekstraudstyr
-Kyosho Perfex KT-3DX, 2 kanals sender.
-Kyosho Perfex KR-3, 2 kanals modtager.
-G.O .28 pro motor (4,59cm³), en del mere kraftfuld og hurtigere end standard GXR28.
-H.A.R.D H3 startbox, den nye motor har ikke trækstart ligesom GXR28.
-4,6 volts 2000mah humppack.
-1 stk Hitec HS-475HB servo, gas/bremse
-1 stk Hitec HS-625MG servo, 6,8kg træk, styre-servo
-Aluminium servoarme.
-Futaba G190 gyro, koblet til styre-servoen for, at stabilisere bilen når der gives fuld gas.
-GV models Failsafe.
-Hong Nor tun-udstødning.
-Hong Nor tun-krummer.
-Graphite skivebremse, for at forbedre bremseevnen.
-Svinghjul for 3 koblingsbakker, sort
-Koblingsbakker, teflon.
-Koblingsfjedrer, kraftig.
-Power luftfilter, K&N style.
-Gule brændstofslanger, indvendig mål 2,8mm.
-Ny styrtbøjle i 3mm pianotråd betrukket med gul brændstofslange.
-Justérbare oliestøddæmpere.
-Uafhængige hjulophæng.
-Centre Bulkhead, modificeret til Inferno GT.
-Front Upper Arm
-Front Castor Block
-Rear Hub Carrier
-Front Upper Arm & Front Lower Arm Pin Mount
-Front Shock Tower, modificeret til Inferno GT.
-Rear Shock Tower, modificeret til Inferno GT.
-Centre Steering
-Rear Lower Arm Pin Mount
-Front Lower Arm Type II
-Rear Lower Arm Type II
-4stk trækaksler, hærdet stål, for+bag.
-4stk Hexagon wheelhubs, sølv.
-Tårnafstiver, front.
-Tårnafstiver, bag.
-Krængningsstabilisator, for.
-Krængningsstabilisator, bag.
-Keramiske kuglelejer, 18 stk monteret i kobling, gear, wheelhubs osv.
-Rustfri unbracoskruer, bolte og pinolskruer.
-Modificeret bodymount.
-150cc tank, istedet for standard 125cc.
-GRP Gandini fælge, monteret med Thunder Tiger Champion Rallydæk
-GRP Gandini fælge, monteret med Buggy dæk
-Der er sikkert en del jeg har glemt, men nu er der ihvertfald noget læsestof ;-)
Bemærkninger
Som standard er Kyosho Inferno GT en god og hurtig touring car, men efter jeg har monteret den nye G.O .28 pro motor er den blevet endnu hurtigere og endnu mere kraftfuld.
Det har derfor været nødvendigt og montere en gyro, der oprindeligt er til en helikopter, for at holde bilen på ret kurs, når der gives fuld gas.
Gyroen er monteret på styreservoen, så den styrer kontra ved udskridninger eller anden ustabilitet, og den reagerer på millisekunder (en del hurtigere end mig ;-)).
Efter jeg har monteret gyro'en er det muligt, med lidt øvelse, og lave de fedeste stabile 4WD drifts.
G.O .28 pro motoren kører på nuværende tidspunkt på 25% Jets fuel, men den kan tage op til 40% fuel. Men da jeg kun bruger den til P-plads race, vil jeg skåne motoren lidt så derfor holder jeg mig til 25% fuel.
Kommentér på:
Bil Kyosho Inferno GT Nissan
Annonce