Bil rapid vh-a6 2007
1.667 visninger
|
Oprettet:
Bil rapid vh-a6
Årgang:
2007
Drivkraft:
16% nitro og 4 hjulstræk
Topfart
80km/t
Størrelse
1:10
Vægt
1,800kg
Ekstraudstyr
ikk rigtig noget endnu
Bemærkninger
den er hurtig og lyder godt i acceleration den har alu undervogn i blå og den er en 1:10 nitro bil den har en kraftig 15CXP motor med trækkræft og glide kaburator den er 4 hjuls trukket den har olie støddæmpere og skive bremser den er 380mm lang breden er 200mm og hjul afstanden fra det foreste hjul til det bagerste er 260mm dæk størrelsen er 66gange27 mm den har 2 gear

Bil rapid vh-a6
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 9
ja okay men hva for en har prøve næsten alle og kan sq ikk finde noget?:P
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 9
Nogle der ved hvorman kan få nogle gløderør til den her bil ?
feb 2008
Følger: 52 Følgere: 45 RC-enheder: 1 Emner: 21 Svar: 97
men hvorfor så lange pinde?
høj til den. synes den ser godt ud.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 9
heh jeg har jo den sanme den kom jeg til at køre indi en kantsten med då flækkede dimsen i dække så det noget lort sys jeg men den bil har jeg set i virkelighedden så det tar jeg i mig igen den er nice og flot
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 29 Svar: 106
Hej.
`Tak for kommentaren.
Jeg er ike enig i at den er grim, jeg synes faktisk det er en pæn bil, men for helvede det er en pis bil... Skod lavet. Min holder bare stille, så for 800 kr kan du købe en bunke reservedele!
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 32 RC-enheder: 5
FED BIL DU HAR DER
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 5 RC-enheder: 2
jeg gav lige en x-høj
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 9
jeg tængte på skal der være et hul der hvor udstødningen er altså der hvor røgen kommer ud ?
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2
Så skal du kigge bedre efter den er på billede 14, lige foran tanken kan du se et sort kardan led
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 10 RC-enheder: 1
smed lige en høj fuck den er nice man kig min
nov 2007
Følger: 56 Følgere: 56 RC-enheder: 4 Emner: 9 Svar: 59
høj herfra..;D
apr 2007
Følger: 184 Følgere: 180 RC-enheder: 44 Emner: 3 Svar: 104
10 af de gode.....(-:
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 17 RC-enheder: 11 Emner: 29 Svar: 85
nice bil
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 9
det kan jeg give dig ret i den er vild