Fly Graupner 400 Trainer 2004
1.412 visninger
|
Oprettet:
Fly Graupner 400 Trainer
Årgang:
2004
Drivkraft:
O.S max la 46 blue køre på 10% nitro
propel er en graupner 11X6 der giver rigeligt med power
propel er en graupner 11X6 der giver rigeligt med power
Topfart
ved jeg ikke men da det er en trainer flyver den hurtig nok
Størrelse
flyveren er 120 cm lang
vinge fanget er 159cm bredt
og halen er 60 cm bred
vinge fanget er 159cm bredt
og halen er 60 cm bred
Vægt
med fuld tank og det hele vejer den ca 2000 gram
Ekstraudstyr
futaba 6channel sender
det en fed sender
det en fed sender
Bemærkninger
det er min trainer flyver den jeg har lært at flyvé med og det er et super lækkert fly at flyve med da det er så stabilt og laver ingen unoder men man kan også lege med det uden problemer

Fly Graupner 400 Trainer
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 21
Traniee fly...... den jeg har er os min første.... så sidder i total trænings lejer (fly simulator Reflex Xtr) det er jo lidt billiger i dele når det styrter i simulatoren en det rigtige fly....... men glæder mig sku vildt til og smide det i luften når jeg er lidt mere sikker i det........
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 4
ja ellers flapper vingen godt deroppe
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 63 RC-enheder: 104 Annoncer: 1 Emner: 8 Svar: 75
Flot Graupner 400 Trainer havde selv sådan en'.
Det var også sådan en' jeg lærte at flyve med.
Og ja den er bare super stabil ingen narrestreger fra den.
Husk at ha' mange gummibånd på til at holde vinge. (bruger selv 6 - 8 stk)
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 4
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 3 Emner: 11 Svar: 26
det er sku' et fedt fly !?