Fly DC3 2007
2.785 visninger
|
Oprettet:
Fly DC3
Årgang:
2007
Drivkraft:
2 stk børsteløse motore, EnErG 3526 med Varioprop 12" 3 bladet propel trækker ca 40A og kører 7200 omdr, dvs omkring 500W på hver motor
Topfart
Har aldrig prøvet at måle den. Da denne model er en scale flyver, betyder fart ikke så meget.
Størrelse
2 m. vingefang
Vægt
ca. 4 kilo
Ekstraudstyr
Optrækkeligt understel drevet af trykluft.
Bemærkninger
En rigtig flot scala model af passagerflyveren DC3
Modellen er købt færdigsamlet af Bent Larsen.
Der skulle kun monteres modtager og så var den flyveklar.
Desværre har jeg haft et par uheldige landinger, men skaderne er udbedret.
Modellen er købt færdigsamlet af Bent Larsen.
Der skulle kun monteres modtager og så var den flyveklar.
Desværre har jeg haft et par uheldige landinger, men skaderne er udbedret.

Fly DC3
jan 2009
Følger: 46 Følgere: 42 RC-enheder: 7 Emner: 74 Svar: 322
jeg har faktisk fløjet med sådan en
nov 2005
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 4
flot arbejde det der
apr 2007
Følger: 184 Følgere: 180 RC-enheder: 44 Emner: 3 Svar: 104
høj herfra.....(-:
aug 2007
Følger: 68 Følgere: 82 RC-enheder: 32 Emner: 39 Svar: 162
Det der er VIRKELIG en fin flyver!!!
Tillykke med den og velkommen herfra!
- Kasper
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 4 Emner: 1 Svar: 4
Jeg flyver i Hjørring modelflyveklub.
Det er nemlig rigtigt....!
den skal have lov at rende hele banen ud før jeg giver den højderor, for den vil meget gerne i luften.
Første forsøg kommer den i sidevind, der skulle jeg nok have slået bremsen i, og gir den for meget højderor og så går det galt.
Næste forsøg er også tæt på, men får den heldigvis rettet op
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 4
høj herfra
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Emner: 4 Svar: 19
hvor flyver du henne med den ??
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 19 Emner: 24 Svar: 519
Ja det er en lækker model du har der, vil også have engang med et par små benzinere i... Det er godtnok tæt på den staaler på video nr 2 også.. : /, det er et vingeprofil der kræver lidt fart, der findes vel de første 20 videoklip hvor rc DC3 ere staaler fordi de bliver trukket for tidlig.. men flot, det er den sgu.. : )
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 6 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 11
det er jo lige den jeg altid har drømt om og så med el det er fint den får da det højeste jeg ka gi .Tillykke med den .
maj 2006
Følger: 27 Følgere: 36 RC-enheder: 6 Emner: 53 Svar: 481
må vi ikke se en film med det
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 63 RC-enheder: 104 Annoncer: 1 Emner: 8 Svar: 75
Må sige den er super flot.
Håber den flyver ligeså godt som den ser ud
sep 2005
Følger: 62 Følgere: 66 RC-enheder: 11 Emner: 9 Svar: 26
flot fly høj til den
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 4 Emner: 1 Svar: 4
Hermed gjort :o)
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 13 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 28
velkommen håber du kommer ind