Bil Hpi Baja 5B SS (SOLGT) 2009
1.890 visninger
|
Oprettet:
Bil Hpi Baja 5B SS (SOLGT)
Årgang:
2009
Drivkraft:
26 Cc cy motor
HPI SS tune pipe (taget af pågrund af den ufattelige støj, og std uden forlængelse er kommet på kører også bedre med den på og ligger istedet for omkring de 103 db, dejligt ^^)
HPI SS tune pipe (taget af pågrund af den ufattelige støj, og std uden forlængelse er kommet på kører også bedre med den på og ligger istedet for omkring de 103 db, dejligt ^^)
Topfart
Ca 70 km/h vil jeg gætte på
Størrelse
1:5
Vægt
ca 12 kg
Ekstraudstyr
3PM Futaba sender og Modtager
Multiplex servo Titan mg Digi 4
Multiplex RHINO DIGI 4 jumbo servo
Outwear Luftfilter overtræk
Outwear Pullstart Cover
Outwear Shockcovers
Multiplex servo Titan mg Digi 4
Multiplex RHINO DIGI 4 jumbo servo
Outwear Luftfilter overtræk
Outwear Pullstart Cover
Outwear Shockcovers
Bemærkninger
Bilen er blevet kørt til og har fået noget tøj på så den ikke bliver beskidt ;) hvilket jeg blev lidt nød til eftersom den har nu fået nogen hug, fjolle rundt på asfalt er jo ikke ligefrem hvad 5b'ern er lavet til hehe...
Kommer nogen video clip op på et tidspunkt med lidt action ^^
Kommer nogen video clip op på et tidspunkt med lidt action ^^

Bil Hpi Baja 5B SS (SOLGT)
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 2 Emner: 10 Svar: 17
hvilke gas og bramse servo har du brugt
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 16 RC-enheder: 5 Emner: 10 Svar: 70
den er lækker høj herfra
nov 2008
Følger: 21 Følgere: 21 RC-enheder: 3 Emner: 15 Svar: 129
Lækker vogn..
Kik min BAJA.. c",)
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 12 RC-enheder: 10 Emner: 5 Svar: 11
høj herfre kig forbi min E-SAVAGE
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 10 RC-enheder: 9 Emner: 48 Svar: 265
Men hold da kæft det så fedt ud
apr 2008
Følger: 75 Følgere: 70 RC-enheder: 6 Emner: 11 Svar: 430
jesper c, du skal bare smide en hpi baja spoiler på
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 10 RC-enheder: 9 Emner: 48 Svar: 265
Knaldebang sagde det også var der ikke meget tilbage af min spoiler + diverse andet haha, også for dårligt at det bliver plantet så mange træer i den her kommune
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 4
fik også indstille tomgangen ordentligt så nu larmer den heller ikke så meget =D
Kommer et par film op fra i morges med Jesper C og mig der er ude og køre senere idag.
aug 2005
Følger: 37 Følgere: 47 RC-enheder: 8 Emner: 86 Svar: 1.151
Skulle sige hilse og sige tak, og de er vidst også ret stolte af den! =)
Vh Jacob
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 10 RC-enheder: 9 Emner: 48 Svar: 265
hehe
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 4
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 10 RC-enheder: 9 Emner: 48 Svar: 265
1 time og 15min på en ½liter og de fik ikke for lidt, min var overhovedet ikke slukket
Må vi gøre igen
apr 2008
Følger: 75 Følgere: 70 RC-enheder: 6 Emner: 11 Svar: 430
Dejligt at se en Baja ss mere :o)
høj herfra.
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 2 Emner: 16 Svar: 54
SWEET! Den er sku godt nok fed, tillykke med dyret.
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 10 RC-enheder: 9 Emner: 48 Svar: 265
Fordi den larmer for meget !!!!!!
Lorte bil, ej hehe
Så skal vi snart ud og køre igen, det var bare pi**e koldt idag