Bil winner pro Drifter
2.608 visninger
|
Oprettet:
Bil winner pro Drifter
Årgang:
Drivkraft:
hbx 540 bickblock: 30,000 rpm.
standart esc
2500 mhz batt
standart esc
2500 mhz batt
Topfart
max 45 km/t men fordi den trækker direkte på gearingen, har den et sygt optræk, træker let fra en fazer fra 0-20 km/t.
derfor er den perfekt til drift.
derfor er den perfekt til drift.
Størrelse
1/10.
og da det var en nitro bil før er der massere af plads til alt det elektriske.
og da det var en nitro bil før er der massere af plads til alt det elektriske.
Vægt
vil skyde på 1-1,5 kg.
Ekstraudstyr
-hbx bickblock
-drift dæk
-2500 batt.
-alu front.
-soustom mersedes/supra karosse.
-drift dæk
-2500 batt.
-alu front.
-soustom mersedes/supra karosse.
Bemærkninger
til alle som skulle spøre ja det var en nitro bil før.
men da mads´h far smadrede den købte jeg resterne til bage ;)
jeg har hele tiden haft lyst til en drifter, men har ikke gide bruge/haft pengene .
bilen er god som Drifter fordi den har god vægt fordeling+ den har juster bare champer for og bag.
og da den trækker direkte på mit (hjemmelavede) tandhjul trækker den sindsygt og laver hjulspind ligemeget om det er drift dæk eller hvad for nogle dæk.
håber i kan lide den..
men da mads´h far smadrede den købte jeg resterne til bage ;)
jeg har hele tiden haft lyst til en drifter, men har ikke gide bruge/haft pengene .
bilen er god som Drifter fordi den har god vægt fordeling+ den har juster bare champer for og bag.
og da den trækker direkte på mit (hjemmelavede) tandhjul trækker den sindsygt og laver hjulspind ligemeget om det er drift dæk eller hvad for nogle dæk.
håber i kan lide den..
![[team 4700] Mark R](https://billeder.bazoom.dk/rc/bruger/4/70/70/633788782132870000/19083/-team-4700-mark-r.jpg)
Bil winner pro Drifter
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 24
ikke.
jan 2008
Følger: 35 Følgere: 33 RC-enheder: 6 Emner: 80 Svar: 417
Fedt lavet med det der front-cut
jan 2008
Følger: 21 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 4
hehe
jan 2008
Følger: 21 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 4
Jeg kan ikke drifte, men jeg kan dog godt kører med en fucking rc bil.
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 24
og fed baja. høj til den.
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 19 RC-enheder: 3
mvh Ditlev C
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 24
lige som da klemes kørte med din fazer..
som han sagde "jeg kan da sakends styre den" NEJ. kan du huske han var ved at smadre den!!!!!.
jan 2008
Følger: 21 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 4
jaja
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 24
for du kan ikke prøve den lige nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men en dag.. men så skal du også være lidt forsigtigt... for den er rimlig sver når man ikk er van til at drifte.
jan 2008
Følger: 21 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 4
jaa, men jeg vil prøve den nu!!!!!
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 24
og den kører mega godt.
men det undre mig at den ikke ædre tandhjul...
den larmer bare lidt
jan 2008
Følger: 21 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 4
nånp, så fik du den til at kører...
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 24
din asso ser også mega fed ud med den spoiler og welly bar.
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 24
men desvære da jeg var nede hos min mormor og drifte nede på en skole i nårheden.
kom jeg på en eller anden måde til at få en flænde bag i. men hva pokker det vliver laved med lidt alu, popnitter og lidt strips. så er det klar igen.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 3 Emner: 2 Svar: 74
ok, du ved der ikke er imorgen ikke.
bare for at være helt helt helt sikker ( :
mvh. Thomas
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 24
ja...det er da lidt af et gade kryds.
men den funker perfekt og uden problemer
men jeg tager den nok med til mini z en dag.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 3 Emner: 2 Svar: 74
høj herfra ( :
mvh. Thomas
det er da en lidt sjov blanding, fedt nok ( :
vi ses
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 24
så du kunne godt sover her.. men fint nok.
så ses vi.
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 24
det kan vi da.
og husk dine drift dæk, brænstof slange og manifoldet til mads...
og din asso.
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 24
matti i lige måde.
men der komme bedre billeder når det er bedre vejr.
men vi skal da drifte i aften.
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 24
og skriv lige hvorfor i afviser.