Fly Kyosho Panavia Tornado 2009
1.462 visninger
|
Oprettet:
Fly Kyosho Panavia Tornado
Årgang:
2009
Drivkraft:
-Børsteløs inrunner fra Kyosho
-55mm Fan
-3S LiPo, 11,1 volt.
-55mm Fan
-3S LiPo, 11,1 volt.
Topfart
Ikke målt.
Størrelse
1/20
-Spændvidde: 698 mm
-Længde: 796 mm
-Vingeareal: 8,4 dm²
-Spændvidde: 698 mm
-Længde: 796 mm
-Vingeareal: 8,4 dm²
Vægt
480 gram.
Ekstraudstyr
-Kyosho Sky Victory BLS25 ESC med BEC.
-Futaba R617FS 2,4Ghz modtager.
-2 stk 9grams Microservoer.
-Futaba R617FS 2,4Ghz modtager.
-2 stk 9grams Microservoer.
Bemærkninger
Det er en helt ny model fra Kyosho, der lige er kommet på markedet, og jeg syntes den er rigtig fed, men når et fly er helt nyt, så er der desværre den ulempe, at man ikke kan gøre sig klog på andres erfaringer, fordi der simpelhen ikke er nogen erfaringer.
Tornado'en blev leveret med alt undtagen modtager og akku. Dvs med en Kyosho DF55 fan, motor, regulator og 2 microservoer.
Derudover har Tornadoen swingwings, som desværre kun kan flyttes manuelt på landjorden. Flyet har endnu ikke fået sin jomfrutur, men på jomfruflyvningerne vil det vise sig om den kan bare det udstyr der kræves, for at swingwings kan fungere via senderen, dvs dreje vingerne i luften.
Men jeg glæder mig til jomfruflyvningen, og jeg håber, hvis vejret arter sig, at den kommer i luften her i weekenden, og så kommer der naturligvis billeder af den i luften.
Tornado'en blev leveret med alt undtagen modtager og akku. Dvs med en Kyosho DF55 fan, motor, regulator og 2 microservoer.
Derudover har Tornadoen swingwings, som desværre kun kan flyttes manuelt på landjorden. Flyet har endnu ikke fået sin jomfrutur, men på jomfruflyvningerne vil det vise sig om den kan bare det udstyr der kræves, for at swingwings kan fungere via senderen, dvs dreje vingerne i luften.
Men jeg glæder mig til jomfruflyvningen, og jeg håber, hvis vejret arter sig, at den kommer i luften her i weekenden, og så kommer der naturligvis billeder af den i luften.

Fly Kyosho Panavia Tornado
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 3 Emner: 2 Svar: 74
høj herfra ( :
mvh. Thomas
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 14 Emner: 6 Svar: 44
Det håber jeg også
Der bliver selvfølgelig opdateret nogle billeder, når den har fået sin luftdåb..
Mvh
Jesper
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 63 RC-enheder: 104 Annoncer: 1 Emner: 8 Svar: 75
Den er da super cool.
Håber den flyver lige så godt som den ser ud.
Held og lykke med den.
Venter nyt efter jomfru tur.
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 41 RC-enheder: 18 Emner: 4 Svar: 93
Den ser top cool ud. Du må lege lidt med de swingwings - de skal da styres fra senderen ;O).
Jeg kan da dele lidt erfaringer fra min Kyosho F-16: HUSK at gennemgå limninger til rorflader jævnligt. Mine løsnede sig under flyvning, så vi landede lidt hurtigere end beregnet....LOL.
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 14 Emner: 6 Svar: 44
Nej, desværre.
Jeg regner med, at den skal have sin jomfru-tur her i weekenden...
Mvh
Jesper
apr 2007
Følger: 184 Følgere: 180 RC-enheder: 44 Emner: 3 Svar: 104
10 af de gode.....(-:
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 14 Emner: 6 Svar: 44
Lige præcis
sep 2008
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 22 Emner: 15 Svar: 259
godt at se nogle flere fly
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 14 Emner: 6 Svar: 44
Den er købt hos Holte modelhobby..
Men du kan desværre ikke give karakter endnu, da den ikke er inde endnu
Mvh
Jesper
feb 2009
Følger: 14 Følgere: 14 RC-enheder: 1 Emner: 17 Svar: 119
hvor har du køøbt den Fed flyver. XHØJ