Fly Sixshooter 2007
2.500 visninger
|
Oprettet:
Fly Sixshooter
Årgang:
2007
Drivkraft:
OS 140RX motor ( 23ccm ) med Greve potte 3,5 heste ved 9000 omdr. Trækker en 15,5x12 firbladet propel
Topfart
Omkring 150-200
Størrelse
ca. 195cm i vingefang og ca. 195cm i længden altså lige knap en 2x2m
Vægt
ca 4,5-5kg
Ekstraudstyr
2 stk futaba 9001 på kræng
1 stk futaba 9202 på sideror
1 stk hitec hs5925MG på højderor
1stk diamond 200 på gas
Modtageren er en 9-kanals futaba 319synth.
1 stk futaba 9202 på sideror
1 stk hitec hs5925MG på højderor
1stk diamond 200 på gas
Modtageren er en 9-kanals futaba 319synth.
Bemærkninger
Flyver kanon godt, fik den hjem i fredags og skulle så prøves for første gang i dag, og kan ikke sige andet end at den flyver helt eminent...

Fly Sixshooter
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.487
Det er meget muligt.. Jeg har til dato ikke set en model af den størrelse med 4 bladet propel, det var derfor jeg var ude efter en forklaring
Man lærer jo noget hver dag
Karsten
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 RC-enheder: 30 Emner: 28 Svar: 283
Karsten det er noget med den måde den tager gassen på og køre på i mellemgassen, nogle kloge hoveder siger at denne propel er kanon til lige netop denne motor, men hvad ved jeg... Ham jeg købte den af fløj konkurrence på rimelig højt niveu, så mon ikke der er noget om det... Den flyver i hvert fald helt kanon..
dec 2003
Følger: 27 Følgere: 42 RC-enheder: 3 Emner: 35 Svar: 454
Hvor flyver du henne?
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.487
Lækker flyver du har der...
Men stor ahhh det er den nu ikke hehe.. Det er gassssss..
Du må lige forklare mig meningen med een 4 bladet propel, for bare een 3 bladet er ikke så effektiv som en 2 bladet.. Hvordan er en 4 bladet så ?
Karsten
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 63 RC-enheder: 104 Annoncer: 1 Emner: 8 Svar: 75
Gal en flot maskine du har fået dig der.
Sådan en' gad jeg sgu' godt at ha' i min hanger hahaha
Held og lykke med den.
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 152 Svar: 420
haha
ellers fed flyver
feb 2005
Følger: 30 Følgere: 27 RC-enheder: 7 Emner: 20 Svar: 67
Damm den er da for nice:-) Høj herfra:-)
Har du været inde og tjekke min BaE Hawk?
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 3 Emner: 2 Svar: 74
høj herfra ( :
mvh. Thomas
nov 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 67 Svar: 358
super fede billeder!! den er da MEGA stor!!
apr 2007
Følger: 184 Følgere: 180 RC-enheder: 44 Emner: 3 Svar: 104
10 af de gode.....(-: nice fly......(-:
nov 2005
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 4
feeeee flyver