Buggy Hpi Trophy 2009
1.604 visninger
|
Oprettet:
Buggy Hpi Trophy
Årgang:
2009
Drivkraft:
-hyper 7 (portet)
-25% nitro
-25% nitro
Topfart
-Tror det er noget omkring 80km/t med den nye motor
Størrelse
-længde 480 mm
-bredde 305 mm
-bredde 305 mm
Vægt
-3,5kg vil jeg gætte på
-den er ret tung.
-den er ret tung.
Ekstraudstyr
-Front-stabilisator
-Tankflaske
-sand blæstkølertårn..
-Ny styr servo men titanium gear.¨
-Glødestarter(og lader)
-diverse skruer og dimser :b
- Ny Hyper 7 21. (den gamle futtede af efter 4 tank)
-Suspeckt power servo 4,8-6v 9.8kg metal gears
-LRP Luftfilet.
-Tankflaske
-sand blæstkølertårn..
-Ny styr servo men titanium gear.¨
-Glødestarter(og lader)
-diverse skruer og dimser :b
- Ny Hyper 7 21. (den gamle futtede af efter 4 tank)
-Suspeckt power servo 4,8-6v 9.8kg metal gears
-LRP Luftfilet.
Bemærkninger
MIn fars bil den kørt sq godt i ca 4 tanke (3 tanke til tilkøring) en farbriks fejl vil jeg tro men nu har vi købt en ny Hyper 7 21. raceportet tak for godt køb til Niels V. Nu rykker svinet..:b

Buggy Hpi Trophy
jun 2006
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 4 Emner: 1 Svar: 5
LOLLLL man hehe du vandt PBB
jun 2006
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 4 Emner: 1 Svar: 5
fed bil man en høj her fra
dec 2008
Følger: 28 Følgere: 27 RC-enheder: 4 Emner: 2 Svar: 4
det er jeg igang med den gamle er lige gået i stykker. :b
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 3 Emner: 2 Svar: 74
høj herfra ( :
mvh. Thomas
dec 2008
Følger: 28 Følgere: 27 RC-enheder: 4 Emner: 2 Svar: 4
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 19 RC-enheder: 3
dec 2008
Følger: 28 Følgere: 27 RC-enheder: 4 Emner: 2 Svar: 4
tak allesammen...
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 22 RC-enheder: 7 Emner: 7
fed bil
dec 2008
Følger: 28 Følgere: 27 RC-enheder: 4 Emner: 2 Svar: 4
det er da det det er den køre bare godt..
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 2
ja det er jo en rigtig bil....... He he
dec 2008
Følger: 28 Følgere: 27 RC-enheder: 4 Emner: 2 Svar: 4
skriv lige en grund vis i afviser
dec 2008
Følger: 28 Følgere: 27 RC-enheder: 4 Emner: 2 Svar: 4
. benny s jo men hvilken en af dem?
nov 2008
Følger: 35 Følgere: 33 RC-enheder: 3 Emner: 13 Svar: 144
Desværre ikk nok tekst og for dårlige billeder.
Gaas Velkommen :b
okt 2008
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 4
velkommen til... sender du ikk lige en tilbage?
sep 2008
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 22 Emner: 15 Svar: 259
Fed bil. Jeg har en magen til som jeg bruger på bane og de kører sku bare godt