Bil HPI Baja 5b SS 2009
2.049 visninger
|
Oprettet:
Bil HPI Baja 5b SS
Årgang:
2009
Drivkraft:
4% aspen
Motor : Standard SS 26ccm
std kobling
rød koblingsfjeder
VRC Rear Exhaust for HPI Baja (lyddæmpet)
Motor : Standard SS 26ccm
std kobling
rød koblingsfjeder
VRC Rear Exhaust for HPI Baja (lyddæmpet)
Topfart
ved det ikke helt ca 60
Størrelse
1-5
Ca længde 80cm
Ca brede 25cm
Ca højde 20cm
Ca længde 80cm
Ca brede 25cm
Ca højde 20cm
Vægt
9,6 KG - Standard
Ekstraudstyr
VRC Rear Exhaust for HPI Baja (lyddæmpet)
GH Aluminum Roof Scoop
Turtle Racing Front Shock Mount Tower
Silverback-RC Ultra Heavy Duty Nylon Beadlocks
Pro-line Bow-Tie Rear Tire Set Mounted on Black Desperado Wheels
Sort outerwears airfilter pre filter
Sort outerwears Pullstart pre filter
Bad Horsie - Shock Covers
TGN 'Redneck' Dual Stage Pre-Filter
Hitec HS-5745MG Digital servo ( Styre servo )
Intellect 6v 4600mAh Batteripakke
GH Aluminum Roof Scoop
Turtle Racing Front Shock Mount Tower
Silverback-RC Ultra Heavy Duty Nylon Beadlocks
Pro-line Bow-Tie Rear Tire Set Mounted on Black Desperado Wheels
Sort outerwears airfilter pre filter
Sort outerwears Pullstart pre filter
Bad Horsie - Shock Covers
TGN 'Redneck' Dual Stage Pre-Filter
Hitec HS-5745MG Digital servo ( Styre servo )
Intellect 6v 4600mAh Batteripakke
Bemærkninger
jeg har lige fået den den køre pisse godt
den er bare så meget feder og køre med end en FG :) hehe
håber i vil tag godt i mod den
den er bare så meget feder og køre med end en FG :) hehe
håber i vil tag godt i mod den

Bil HPI Baja 5b SS
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
tak tak nu har jeg dan jo godt ikke mere men ja det er sq en lækker bil sådan en baja og ja den er sq lige glad med hvor kold der er
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 27 RC-enheder: 3 Emner: 2 Svar: 50
må sku også ha en benziner på et tidspunkt de kan jo køre godt hele året
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
hehe ja jeg kan tag det
baja er ikke så let og køre med
men det er en fg tror min datter på 3år kan køre en fg
aug 2008
Følger: 104 Følgere: 97 RC-enheder: 16 Emner: 85 Svar: 258
Men hva er nu det du skriver
"den er bare så meget feder og køre med end en FG"
Sådan en HPI køre ikke den sejler afsted så HPI er den ingen ka li.
Det' gas! Du kan tage det!
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
hej nej det er den ikke jeg har kun haft den i 3 dage
jun 2009
Følger: 40 Følgere: 36 RC-enheder: 6 Emner: 4 Svar: 6
er den tilsalg.?
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
mange tak
nej det kunne jeg heller ikke se
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 10
Kan ikke se nogen grund til at den bliver afvist.
Super fed bil
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
ja det er det sq nok
jul 2007
Følger: 38 Følgere: 36 RC-enheder: 6 Emner: 34 Svar: 1.067
Det er sikkert en eller anden dreng på 8 år som kører med hbx
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
hvorfor er det lige den bliver afviset