Bil HBX EVO 2009
1.217 visninger
|
Oprettet:
Bil HBX EVO
Årgang:
2009
Drivkraft:
Motoren er den originale HBX motor
ESC'en er original
Servo'en er original
7,2v 1800mAh NiMH batter
Bilen er originalt 4 hjulstrukket men lavet om til at den kun trækker på baghjulene.
ESC'en er original
Servo'en er original
7,2v 1800mAh NiMH batter
Bilen er originalt 4 hjulstrukket men lavet om til at den kun trækker på baghjulene.
Topfart
Ca 30 +/-
Størrelse
Skala 1:10
Længde 440mm
Bredde 190mm
Akselafstand 260mm
Længde 440mm
Bredde 190mm
Akselafstand 260mm
Vægt
ca 1700-1800 gram
Ekstraudstyr
26mm Plastik fælge
Bemærkninger
Der vil kommer en kadet B karos på og nogle alu fælge.. og en custom bundplade til beskyttelse af chassiet i alu :)
kommer lys, intercooler, spejle, og skivebremser :):):):)
Nummer plade: NO.30081
kommer lys, intercooler, spejle, og skivebremser :):):):)
Nummer plade: NO.30081

Bil HBX EVO
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
:D:D
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
jamen jeg syntes bare ikke om din..
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
så vi må lige se om det blir tør vejr
maj 2009
Følger: 1 RC-enheder: 1 Svar: 5
nå er det så i dag de nye billeder kommer som lovet , eller bliver det aldrig til noget , sikkert ikke.
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 16 RC-enheder: 27 Emner: 10 Svar: 58
Jamen god jul til dig og tillykke med din udstemme
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 3
lorte mutant bil man den stinker mere end min morfars røv.
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
God Jul
dec 2008
Følger: 110 Følgere: 105 RC-enheder: 8 Emner: 11 Svar: 96
så kom den ind og en god jul til dig
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
og i ilge måde :D:D
okt 2009
Følger: 112 Følgere: 99 RC-enheder: 19 Emner: 48 Svar: 118
mange tak og i lige måde
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
god jul :):)
okt 2009
Følger: 112 Følgere: 99 RC-enheder: 19 Emner: 48 Svar: 118
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
læs reglerne
hvorfor læser du ikke reglerne en gang til ?
der står:
man må ikke skrive fx. "billeder kommer snart"
ergo må den afvise af den grund eller hvad ?
23-12-2009 22:47:37
simon J
| > Him Self < |
læs reglerne!!!!!!!!!! hallllloooooo måske skulle du det der står
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart” og det har han jo heller ikke gjort!!!
23-12-2009 22:51:33
| > Him Self < |
VIP
han har da sagt
"og jeg lover at tage nogle bedere billleder i morgen når der er noget mere lys :):):)"
er det ikke det samme... det her er også et galleri.. men så har jeg måske taget fegl?
så er det jo godt jeg ikke har afvist ham
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
men formuler dig på en anden måde næste gang,
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
i lige måde
nov 2009
Følger: 34 Følgere: 31 RC-enheder: 2 Emner: 14 Svar: 26
Og god jul.
okt 2007
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 289
til
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
jan 2009
Følger: 15 Følgere: 60 RC-enheder: 15 Emner: 32 Svar: 539
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
men gider ikke vente den skal bare ind
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 1 Svar: 146
Billeder kunne godt være bedere! hvis det er fordi du venter på der kommer mere lys hvorfor så ikke vente med at oprette den??? Så afhængig kan man sgu ikke være for at få sin bil oprettet på RCG!
BTW Du fik en stemme ind, i troen om der kommer bedere billeder...bare kald det naivt, fu.k det jeg er ligeglad...så ringe er de alligevel heller ikke
dec 2008
Følger: 110 Følgere: 105 RC-enheder: 8 Emner: 11 Svar: 96
men tag dine billeder hvor der er mer lys så er den hjemme
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
tak for de pæn ord og hjælp
| > Him Self < |
der var nogen som sagde jeg skal smide nue billeder ind også siger jeg at det lover jeg at jeg gør!!!!!
sep 2005
Følger: 120 Følgere: 150 RC-enheder: 26 Emner: 25 Svar: 188
Hvia det er grundlaget til at afvise en HBX, så er folk f..... sunket til noget der er lavere end lavt, da hans billeder er okay og man kan se bilen medmere. Samt en ikke super, men okay tekst.
Velkommen til din RC-ENHED.. Fin begynderbil.
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
men hvad kan man mere skrive om den?? og jeg lover at tage nogle bedere billleder i morgen når der er noget mere lys :):):)
maj 2005
Følger: 12 Følgere: 10 RC-enheder: 3 Emner: 27 Svar: 129
tror nu det er billederne der ikke er for gode og lidt mere tekst ville ikke gøre noget, selvom der ikke er så meget at vi ikke ved om hbx'en.
Velkommen
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 16
den overholder alle regler ....
//Andy