Off-Roader Axial ax10/tcs 2009
1.712 visninger
|
Oprettet:
Off-Roader Axial ax10/tcs
Årgang:
2009
Drivkraft:
Motor: rc4wd 45t crawler kulmotor
esc: rc4wd outcryI.
Voltage: 4-12 NiCd / NiMH celler (1.2V pr celle) eller 4S LiPo celle
Vægt: 49g
Størrelse: 35mm x 33mm x 30mm
Avanceret 6V/5A Turbo BEC
BEC input 5V-23V, 2S-4S Lipo
Mærkestrøm: 300A fremad, 150A reverse
Motor grænse: Alt mere end 30 + børstet
Status LEDs: 1
Forsinkelse i omvendt: Ingen
drag break: yes sir
servo. 13 digi med metalgear
esc: rc4wd outcryI.
Voltage: 4-12 NiCd / NiMH celler (1.2V pr celle) eller 4S LiPo celle
Vægt: 49g
Størrelse: 35mm x 33mm x 30mm
Avanceret 6V/5A Turbo BEC
BEC input 5V-23V, 2S-4S Lipo
Mærkestrøm: 300A fremad, 150A reverse
Motor grænse: Alt mere end 30 + børstet
Status LEDs: 1
Forsinkelse i omvendt: Ingen
drag break: yes sir
servo. 13 digi med metalgear
Topfart
Ca. 8-10 kmt men det er jo ikke så vigtigt, når det går op af mønsklint :-)
Størrelse
1/10
Akselafstand justerbar fra 11" til 12,5 ".
Akselafstand justerbar fra 11" til 12,5 ".
Vægt
ca 2,4 med li-po i bilen ( 7,4 5200mah 35c)
Ekstraudstyr
Der er en masse x-tra på bilen, da det er en ombygget ax10.
Chassis er et tcs x-trail, som sætter bilen op i en mere scala rigtig udgave.
Der er monteret stræber arme med 30* buk, for at få mere frihøjde.
Crawler hjul fra ansmann på 108mm (bedlock)
Dæmpere er med inderfjeder.
ikke monteret på bil er topcad alu fælge med mudslinger dæk.
Chassis er et tcs x-trail, som sætter bilen op i en mere scala rigtig udgave.
Der er monteret stræber arme med 30* buk, for at få mere frihøjde.
Crawler hjul fra ansmann på 108mm (bedlock)
Dæmpere er med inderfjeder.
ikke monteret på bil er topcad alu fælge med mudslinger dæk.
Bemærkninger
super lækker bil at tage i skoven med, køre rigtig godt.
tcs chassiset giver en super stiv bil, med en masse mugligheder for forskellig opset.
motor og esc fra rc4wd, er noget af det bedste jeg har kørt med, lev. seriøst et træk, som får bilen frem over alt.
tcs chassiset giver en super stiv bil, med en masse mugligheder for forskellig opset.
motor og esc fra rc4wd, er noget af det bedste jeg har kørt med, lev. seriøst et træk, som får bilen frem over alt.

Off-Roader Axial ax10/tcs
nov 2010
Følger: 14 Følgere: 12 RC-enheder: 6 Emner: 2 Svar: 18
det er en fin bil .jeg leder efter sådan en kaross men har ikke kunne finde en i nu du får en høj her fra
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 116
Vi er da enige om at den skal i modtager, den ledning med stik på, og så burde den virke når man trykker på knappen som sidder til spillet, efter tryk på knap så aktivere man den med sin sender ik.
Der er en ledning mere på, men den havede ikke noget stik så jeg regner ikke med den skal bruges?
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 47 RC-enheder: 10 Emner: 13 Svar: 137
Hvad med kanppen på printet, kan du heller ikke få det til at køre med den?
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 47 RC-enheder: 10 Emner: 13 Svar: 137
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 116
nix. stadig ingen liv.
Har prøvet alle kanaler på min modtager, og stadig ingen liv.
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 47 RC-enheder: 10 Emner: 13 Svar: 137
Fik du spillet til at virke?
Mvh/
Bach
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 116
Ja sku. den er pisse hemmelig, super NASA aktig millitær crawler dyt.
Og hele mit hemmelige opsæt er gravet ned sammen med Jimmi Hoffa (staves)
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.817
jeg troede bare at det var et påsat slørings filter for at hemmeligholde bilens opbygning for os andre crawler begynder
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 116
med filter mener du vel fedtfingere på linsen ( fotos er taget med min mobil) jeg smider nogle flere af den uden hat, i aften
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.817
Den ligner næsten SCX´eren med det chassis.
Men du kunne nu godt lige tage slørings filteret af dit kamera på et par af billederne
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 1 Svar: 1
Hvad skal vi med veje
jan 2008
Følger: 56 Følgere: 51 RC-enheder: 13 Emner: 92 Svar: 872
Hvis jeg skulle have en crawler, skulle den se sådan ud:)
Den er fin!
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 116
takker fore de fine ord
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 45 RC-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 23
og det er godt at se god tekst + gode billeder og en høj med på vejen
dec 2009
Følgere: 201 RC-enheder: 29 Svar: 1
Her fra.-