{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Bil FF01 Opel solgt 1993

1.243 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Bil FF01 Opel solgt

Årgang:
1993
Drivkraft:
El
Standart Mabuchi motor
Hitec S300 servo
Tamiya TEU101-BK ESC ( kommer imorgen med posten)
Acoms radio, ikke afbildet
Batteri 3 og 4000 Mah
Topfart
40 stykker vil jeg skyde på

Har læst at man kan vælge mellem høj / lav gear, og der sidder godt nok en knap ved motoren som man kan rykke om det er "gearskifteren" ved jeg ikke endnu
Størrelse
- 1:10 standart dimensioner.

- Længde: 442 mm.
- Bredde: 184 mm.
- Højde: 145 mm.
- Akselafstand: 258 mm.
Vægt
Med ellet løst lagt på og batteri sniger den sig op på de 1500gram
Ekstraudstyr
Der sad en mekanisk fartregulator i bilen som jeg har fjernet til fordel for en elektronisk esc
1 stk Acoms SC12 Servo som der styrede den mekaniske Fartregulator
Bemærkninger
Bilen fulgte med i en Handel jeg havde gjort på DBA

FF01'eren her oprindelig født med sætnavn #58121 Honda Civic og er dateret 1993 i bunden.

Bilen var møgbeskidt, så den har været en tur i baljen og blevet vasket grundigt, eller så grundig som jeg nu har kunne gøre det :)

Efter en masse snakken med Mr Vectra herinde fra fandt jeg også ud af at Opel Vectraen er født med et FF01 chassis, så derfor slettede jeg TL01'eren og opretter den igen denne gang på FF01 chassiet som vi begge er enige om er det korrekte chassis til Opel'en

Håber i tager godt imod denne ældre sag også selv om den ikke er Civic mere :)
Kommentér på:
Bil FF01 Opel solgt
  •   23. mar 2010 Kender en som der har Volvo karossen :D:D kan også se at de står til nogle rimelige høje priser på ebay smiley
    Jeg har planer om at fjerne den blå maling. den er pensel malet hehe så bliver den hvid som originalen smiley


    Vectra
    Jeg har lige haft mit spur ude af min FF01 og på den står der 71T og det anden spur jeg har passer ikke til bilen smiley så har kun det ene samt et pinion smiley

    Kan godt se hvad du mener med at bilen er hård ved karossen når der ikke er skum foran, men bliver klart sjov og prøve at køre FF hehe har kun prøvet enten RWD eller AWD


  •   23. mar 2010 Det er faktisk rigtig smart, for uden det hul, er det næsten umuligt at indstille afstanden mellem tandhjulene, så den ikke børster tænder i gearene.

    De har tendens til at være lidt hårde ved karosserne, er min erfaring, for der er ikke rigtig noget stødarbsorberende i fronten.

    Jeg mener det er 68T og 72T, men jeg er ikke helt sikker. Det står på siden af det. Man fik begge med i sættet fra ny. Personligt er jeg mest til 72'eren for ellers er der alt for meget hjulspin..


  •   23. mar 2010 Okay jeg synes nok også at den virkede lidt underlig for det føles heller ikke som om at den har fat nogen steder smiley

    Når mit el kommer i morgen så skal den have sin første køretur i mine hænder, uden karosse altså, eller med et udtjent HBX karosse smiley

    Jeg har vidst lidt tandhjul liggende til den det skal jeg lige lure efter


  •   23. mar 2010 Fin fin..
    Ja det pyntede da en hel del, at den fik en ordentlig vask. Det originale chassis er også meget sjovere, end TL-01'eren.

    Du kan godt skifte gear-ratioen ud. Men det kræver altså man skifter spur-gearet til et med flere tænder. Den lille knap ved motoren du beskriver, vil jeg tro er det stykke plastik der dækker over et lille skuehul. Det kan man skrue af, og bagved er der et lille hul hvor man kan se afstanden mellem motor-pinion og spurgear. Men en gearvælger er det nu ikke.


  •   23. mar 2010 ej har du ikke billeder af den ?

    lyder rigtig nice smiley hvad karos havde du på ?


  •   23. mar 2010 Ja nu er den blevet vasket smiley også karossen smiley

  •   23. mar 2010 Det
    ser jo godt ud
    Velkommen


Annonce