Bil Kyosho FW-06 Corvette C6R 2009
921 visninger
|
Oprettet:
Bil Kyosho FW-06 Corvette C6R
Årgang:
2009
Drivkraft:
2,46 ccm (0.15 cui) Kyosho GXR-15 nitro motor
2-speed automatisk gearskift (gearinger kommer på senere)
2 Kyosho Perfex KS-101BK servoer
Kyosho Perfex AM 2ch KR-1NBK reciever
Kyosho Perfex AM 2ch KT-6 transmitor
4WD med kardanaksel
Frekvens: 27.095
2-speed automatisk gearskift (gearinger kommer på senere)
2 Kyosho Perfex KS-101BK servoer
Kyosho Perfex AM 2ch KR-1NBK reciever
Kyosho Perfex AM 2ch KT-6 transmitor
4WD med kardanaksel
Frekvens: 27.095
Topfart
Fabriksoplysninger: 85 km/t
Størrelse
1:10
Fabriksoplysninger:
Akselafstand: 258mm
Længde: 372mm
Bredde: 200mm
Højde: 100mm
Frihøjde: 5mm
Fabriksoplysninger:
Akselafstand: 258mm
Længde: 372mm
Bredde: 200mm
Højde: 100mm
Frihøjde: 5mm
Vægt
1,8 kg
Ekstraudstyr
Autograf fra Jan Magnussen på taget ;)
Planer:
KN luftfilter
En anden karos så Corvetten er til show
Andre fælge
Planer:
KN luftfilter
En anden karos så Corvetten er til show
Andre fælge
Bemærkninger
Rigtig god bil. Jeg fik den i fødselsdagsgave i september '09.
Den kører rigtig godt og jeg glæder mig til at kunne skyde den af på en bane.
Den kører rigtig godt og jeg glæder mig til at kunne skyde den af på en bane.

Bil Kyosho FW-06 Corvette C6R
jun 2008
Følger: 50 Følgere: 45 RC-enheder: 3 Emner: 21 Svar: 246
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 5 Emner: 1 Svar: 3
Bigmag bigmag bigmag... elsker bare den mand, han er bare en fantastisk racerkører!!!!
jan 2008
Følger: 35 Følgere: 33 RC-enheder: 6 Emner: 80 Svar: 425
Det er også derfor jeg skal have ny karos til den
okt 2008
Følger: 12 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 23 Svar: 185
Tror ikk jeg ku nænne at køre med den, når den har Magnussens autokrasser på....
nov 2009
Følger: 35 Følgere: 32 RC-enheder: 2 Emner: 14 Svar: 26
Ser fin ud.
jan 2008
Følger: 35 Følgere: 33 RC-enheder: 6 Emner: 80 Svar: 425
Tak for din kommentar
Det vil jeg prøve
sep 2009
Følger: 58 Følgere: 56 RC-enheder: 8 Emner: 122 Svar: 1.633
Et tip for at bevare din bundplade bedst muligt er at smide nogle spacere i dæmperne bagved, og nogle hårdere fjeder, og smide dem i det hul længst oppe så bagenden bliver vandret og ikke buer sådan ned som den gør nu. For bagenden sænker sig jo når du giver gas, dvs den skraber bunden bag ved