Bil HBX Nissan GT-R Drift 2009
957 visninger
|
Oprettet:
Bil HBX Nissan GT-R Drift
Årgang:
2009
Drivkraft:
Nimh eller Lipo Dog helst Lipo
Motor :
Specifications:
Nominal voltage: 7.2 V
Operating voltage range: 4.8 ... 7.4 V
Revs. / Volt (kV) approx. 3800
Winding count: 9.5T star pattern
Current drain at max. efficiency approx. @7.2V: 35
Current drain at max. power approx. @7.2V: 90
Max. power at 7.2 V: 340 W
Max. power at 6 V: 255 W
Max. power at 4.8 V: 165 W
Permissible direction of rotation: R and L
No. of poles: 2
Overall length approx. 70 mm
Case length approx. 52.5 mm
Diameter approx. 35.8 mm
Free shaft length approx. 15 mm
Shaft diameter at output: 3.175 mm
Weight approx. 165 g
Esc :
sprcifications
for 1 : 10 model cars and boats.
Brushless speed controllers at very reasonable prices Simple programming of transmitter travels Programming card supplied for simple programming of the Auxiliary functions:
Max. brake power: 0%, 20%, 40%, 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Automatic brake: 0%, 5%, 10%, 15%, 20%, 25%, 30%, 35%
Soft-start: very soft, soft, standard, fast, very fast
Start power: very soft, soft, standard, strong, very strong
Max. reverse speed: 0%, 20%, 40%, 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Running mode: forward / brake only, forward / brake / reverse, forward / safety brake / reverse (default setting),forward / brake / reverse after 1 s, forward / brake / reverse after 1 s with safety brake (the safety brake slows the motor until it stops)
Motor timing: automatic motor timing, soft timing, standard timing, high timing
Battery management system: NiCd / NiMH 4.5 V throttle-back voltage, NiCd / NiMH 4.2 V throttle-back voltage, NiCd / NiMH 3.9 V throttle-back voltage, LiPo / LiIo with high cut-off voltage 2.9 - 3.2 V, LiPo / LiIo with medium cut-offvoltage 2.6 - 2.9 V, LiPo / LiIo with low cut-off voltage 2.3 - 2.6 V
Motor :
Specifications:
Nominal voltage: 7.2 V
Operating voltage range: 4.8 ... 7.4 V
Revs. / Volt (kV) approx. 3800
Winding count: 9.5T star pattern
Current drain at max. efficiency approx. @7.2V: 35
Current drain at max. power approx. @7.2V: 90
Max. power at 7.2 V: 340 W
Max. power at 6 V: 255 W
Max. power at 4.8 V: 165 W
Permissible direction of rotation: R and L
No. of poles: 2
Overall length approx. 70 mm
Case length approx. 52.5 mm
Diameter approx. 35.8 mm
Free shaft length approx. 15 mm
Shaft diameter at output: 3.175 mm
Weight approx. 165 g
Esc :
sprcifications
for 1 : 10 model cars and boats.
Brushless speed controllers at very reasonable prices Simple programming of transmitter travels Programming card supplied for simple programming of the Auxiliary functions:
Max. brake power: 0%, 20%, 40%, 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Automatic brake: 0%, 5%, 10%, 15%, 20%, 25%, 30%, 35%
Soft-start: very soft, soft, standard, fast, very fast
Start power: very soft, soft, standard, strong, very strong
Max. reverse speed: 0%, 20%, 40%, 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Running mode: forward / brake only, forward / brake / reverse, forward / safety brake / reverse (default setting),forward / brake / reverse after 1 s, forward / brake / reverse after 1 s with safety brake (the safety brake slows the motor until it stops)
Motor timing: automatic motor timing, soft timing, standard timing, high timing
Battery management system: NiCd / NiMH 4.5 V throttle-back voltage, NiCd / NiMH 4.2 V throttle-back voltage, NiCd / NiMH 3.9 V throttle-back voltage, LiPo / LiIo with high cut-off voltage 2.9 - 3.2 V, LiPo / LiIo with medium cut-offvoltage 2.6 - 2.9 V, LiPo / LiIo with low cut-off voltage 2.3 - 2.6 V
Topfart
Den er ikke målt da topfart ikke har betydning i drift
Størrelse
Det er en scala 1/10 onroad
Vægt
1300 gram
Ekstraudstyr
alt i alu
Dark Drifter LED Lys
sat op til drift
Den er oprindeligt med kul motor og nylon lejer og nogle billige dæmpere
Den har fået det ovenstående BRUSHLESS ( kul løse ) motor sæt på
Den har fået alu olie dæmpere
Og der er sat rulle lejer i over alt
Dark Drifter LED Lys
sat op til drift
Den er oprindeligt med kul motor og nylon lejer og nogle billige dæmpere
Den har fået det ovenstående BRUSHLESS ( kul løse ) motor sæt på
Den har fået alu olie dæmpere
Og der er sat rulle lejer i over alt
Bemærkninger
hbx Chassis med differentialer fuld alu opgradret
karrosseri Nissan GTR 2009 1:10
onroad Drift Carson Sæt Fælge/Dæk med
skiver self og den kan fu.... drift på den fede måde
batteri ultimate LIPO 5400 7,4
karrosseri Nissan GTR 2009 1:10
onroad Drift Carson Sæt Fælge/Dæk med
skiver self og den kan fu.... drift på den fede måde
batteri ultimate LIPO 5400 7,4

Bil HBX Nissan GT-R Drift
mar 2009
Følger: 29 Følgere: 26 RC-enheder: 2 Emner: 5 Svar: 42
til høj
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1
er gjort med *S* maler som en gal lige nu den nye karosse skal jo være perfekt intet mindre
aug 2008
Følger: 55 Følgere: 64 RC-enheder: 17 Svar: 5
Nu da du har købt den af mig er det jo tilladt at kopiere min tekst, til den, smiler
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1
hej mads nielsen er ved at male karossen og kontrollen er en M11
mar 2009
Følger: 29 Følgere: 26 RC-enheder: 2 Emner: 5 Svar: 42
Fin nok undervogn og el, men der mangler bare nogle billeder af karossen og kontrollen og sådan
dec 2008
Følger: 112 Følgere: 107 RC-enheder: 8 Emner: 11 Svar: 97
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 14
flot bil, smider en høj når den kommer ind
nov 2009
Følger: 35 Følgere: 32 RC-enheder: 2 Emner: 14 Svar: 26
Ser fin ud, Smider en høj, når den kommer ind.
dec 2009
Følger: 30 Følgere: 30 RC-enheder: 3 Emner: 7 Svar: 81
Fin vogn, gode upgrades.
vh. Frederik